Foredragsholder søkes til ølforedrag i Oslo tors. 18. juli

Lars Bjørnstad

Norbrygg-medlem
Ref. tidligere posting, personen som kontaktet meg angående foredrag tors. 18. juli ønsker å finne en person til å holde foredrag i Oslo på kvelden 18. juli. Han hadde uttrykt seg litt uklart, for å si det sånn....

Så hvis det er noen som har anledning til å holde et foredrag om ølbrygging/smaking 18. juli i Oslo, ta kontakt med undertegnede så kan jeg formidle kontakt.

mvh
Lars B
 
Lars Bjørnstad skrev:
Ref. tidligere posting, personen som kontaktet meg angående foredrag tors. 18. juli ønsker å finne en person til å holde foredrag i Oslo på kvelden 18. juli. Han hadde uttrykt seg litt uklart, for å si det sånn....

Hvor sent? Jeg kan kanskje.
 
De ønsker å ha det "relativt tidlig på kvelden", så det burde ikke bli så sent..... jeg kan sende deg kontaktinfo på mail, så kan du ta kontakt og høre når de tenker seg....

Lars

----
Vi som jobber i Itera har fått i oppdrag å lage en sommerfest for oss selv og data-studenter (fra NTNU). Vi ønsker at dette skal være litt mer enn bare fylla, så vi ønsker å kunne ha et foredrag om øl i 30-45 minutter relativt tidlig på kvelden slik at studentene kan ha noe å prate om utover kvelden.

Jeg vet jeg er litt sent ute, sommerfesten er førstkommende torsdag (18.07), men jeg lurte på om det er noen mulighet for å leie en foredragsholder i den forespeilede tidsperioden og hva pris på dette eventuelt blir.
 
Tilbake
Topp