Forespørsel fra pressen

Eduard

Norbrygg-medlem
I dag fikk jeg vite at D2 (Dagens Næringsliv) er ute etter en hjemmebrygger som de vil intervjue. De vil gjerne snakke med en hjemmebrygger i Oslo-området som brygger øl fordi han/hun ikke tar til takke med utvalget av øl i butikken og på vinmonopolet.

Slik jeg forstår så får det gjerne være en hjemmebrygger som fokuserer på kvaliteten på hjemmebrygget øl (kontra kjøpeøl), og dette får gjerne gå hånd i hånd med en overgjennomsnitlig interesse for gourmetmat eller slow food. Intervjuet inngår i en større artikkel som omhandler også andre hobbyer som søker høyere kvalitet på mat. og drikkevarer og derfor heller 'gjør det selv'.

De som kunne tenke seg å bli intervjuet, og dermed på en måte fronte vår fantastiske hobby, bes kontakte meg snarest via e-post eller PM her på forumet.
 
Sånn, da har jeg videresendt kontaktinfo til journalisten på alle som har meldt sin interesse. Det blir trolig bilder også, og slik jeg forstod det så er det ikke før om en måned at det dukker opp noe om dette i D2.
 
Eduard skrev:
Sånn, da har jeg videresendt kontaktinfo til journalisten på alle som har meldt sin interesse. Det blir trolig bilder også, og slik jeg forstod det så er det ikke før om en måned at det dukker opp noe om dette i D2.

Hold oss informert om når det kommer. Kjøper ikke DN hver dag.

r
 
Tilbake
Topp