Forsøk på APA

Hei,
Skal prøve meg på egenkomponert oppskrift. Er veldig fersk i "faget" og vil derfor kvalitetsikre oppskriften før jeg setter igang. Noen som har forslag eller komentarer til denne APA?

Lagt til som vedlegg  :)

Vedlegg

• Oppskrift.jpg
    Oppskrift.jpg
    228,8 KB · Sett: 468
Jeg ville flyttet 5min humla til 1min..
Også ville jeg økt mengden der og ved tørrhumlinga.. F.eks. 20 gram på hver for å være forsiktig, evt kanskje enda litt mer..
Prøv deg frem litt etter egen gane :)

Eg er veldig glad i APA og har brygga både med spraymalt og spesialmalt + allgrain. Mitt beste øl hadde ein lett kropp, var veldig lettdrikkande og hadde mykje god humlesmak og -aroma, og var eit øl med lys ekstrakt og 6 % carapils som spesialmalt, m.a.o. ikkje frykteleg ulikt ditt forslag. Sjølv med overgang til allgrain så kjem eg faktisk til å brygge denne igjen. (Og så sparer eg tid og kan brygge på ei lita kveldsøkt.)

Eg ville basert meg berre på lys ekstrakt som base og hatt 6 - 8 % carapils. Sikkert greitt med 11 % så får du litt meir kropp. Chinook og Cascade er knallgodt! Enig med Løver i å flytte 5-minutteren til 1 minutt, men eg ville nok ha hatt i minst 3 gram pr liter vørter. Eg har også erfaring med tilsetting av humle "post-boil" dvs når vørteren er ca 80 grader. Synes faktisk dette, i motsetnad til tilsetting med 1 minutts kok, sørga for at humla i større grad vart verande att i ølet sjølv etter stormgjæringa.

Når det gjeld tørrhumling så ville eg ha slengt oppi minst 3 gram pr liter øl. 50 / 50 mellom Cascade og Amarillo. Amarilloen tilfører eit betre aromabilete med tropisk frukt (litt a la vingummi) litt appelsin og sitrus.

Takker for gode forslag og tips. Skal oppdatere min oppskrift  :skitbra:

Vedlegg

• Versjon 2.JPG
    Versjon 2.JPG
    85,6 KB · Sett: 289
Tilbake
Topp