JEG
Moderator
Hei.
Har tenkt en stund på dette, og vil foreslå at man tar ser litt på forumstrukturen, da jeg tror forumet kunne vært en langt større ressurs enn det allerede er.
Konkret eksempel: Oppskrifter
Dagens struktur (antall tråder/innlegg):
Oppskrifter
- Oppskrifter generelt (1748/16307)
- Prisbelønnte oppskifter (246/1062)
--- 9 subkategorier
Forslag: "Oppskrifter generelt" deles inn i følgende:
- Kommersielle oppskrifter
- Andre oppskrifter
Cluet: En oppskrift - en tråd!
Sub-clue: Bruke "Prefix" for type (ser det er mulig)
Hvorfor: Belyser dette med følgende eksempel. Tråden "Kommersielle oppskrifter" har 408 svar og mange oppskrifter. Hvor mange finner man neppe ut, og det er synd. Det er foruten å vedlikeholde og/eller finne oppskrifter vanskelig å diskutere disse. Tråden har for øvrig 108 000 (!) visninger.
Har tidligere (og delvis enda) vært involvert i større forum, og er villig til å gjøre litt arbeid, om ønskelig. (Har ikke sjekket detaljen mtp forumløsning enda, men de fleste backender er vel ikke så ulike).
Om ikke mer er det fint å ta diskusjonen
Har tenkt en stund på dette, og vil foreslå at man tar ser litt på forumstrukturen, da jeg tror forumet kunne vært en langt større ressurs enn det allerede er.
Konkret eksempel: Oppskrifter
Dagens struktur (antall tråder/innlegg):
Oppskrifter
- Oppskrifter generelt (1748/16307)
- Prisbelønnte oppskifter (246/1062)
--- 9 subkategorier
Forslag: "Oppskrifter generelt" deles inn i følgende:
- Kommersielle oppskrifter
- Andre oppskrifter
Cluet: En oppskrift - en tråd!
Sub-clue: Bruke "Prefix" for type (ser det er mulig)
Hvorfor: Belyser dette med følgende eksempel. Tråden "Kommersielle oppskrifter" har 408 svar og mange oppskrifter. Hvor mange finner man neppe ut, og det er synd. Det er foruten å vedlikeholde og/eller finne oppskrifter vanskelig å diskutere disse. Tråden har for øvrig 108 000 (!) visninger.
Har tidligere (og delvis enda) vært involvert i større forum, og er villig til å gjøre litt arbeid, om ønskelig. (Har ikke sjekket detaljen mtp forumløsning enda, men de fleste backender er vel ikke så ulike).
Om ikke mer er det fint å ta diskusjonen