Forummeldinger; hvordan bli kvitt dem?

Finn Berger

Moderator
Beklager hvis det er noe uhyre elementært jeg ikke har skjønt, men hvordan får jeg ordnet det så jeg ikke får en haug med forummeldinger i e-mailen min? Jeg har virkelig prøvd å finne det ut, og har brukt søkefunksjonen også.
 
Via web. Settinger - varslinger
ec79639ad2a6b13215e345c6dfea1a18.jpg
 
Via web. Settinger - varslinger
ec79639ad2a6b13215e345c6dfea1a18.jpg

Her må du ta høyde for at du snakker til en gammel lektor med bare liten forstand (på datarelaterte ting;)). Kan du være litt mer eksplisitt på hvor/hvordan jeg finner fram til dette? (Jeg har deaktivert automatisk følging av tråder - for lenge siden.)
 
Takk skal dere ha:).
Men: Når jeg klikker på "deaktivere alle e-postvarsler", får jeg spørsmål om jeg ønsker å oppdatere mine epostvarslinger for alle fulgte elementer. Det aner jeg forsåvidt ikke om jeg ønsker, siden det ikke står noe om hva det innebærer, men jeg klikket nå på bekreftelsesknappen, og så fikk jeg beskjed om at nå var alle mine epostvarslinger oppdaterte. Og det var det.

Javel?

Betyr det at jeg nå ikke lenger får disse varslingene? I så fall er det bra, men hvordan pokker skal jeg forstå at det er det det betyr at varslingene er blitt "oppdatert":(?
 
He he. Ja nå får du ikke flere varsler. Bare vær klar over at det er 2 linker i samme epost. En som deaktiverer kun den posten eposten gjelder for og en link som deaktiverer alle.
 
He he. Ja nå får du ikke flere varsler. Bare vær klar over at det er 2 linker i samme epost. En som deaktiverer kun den posten eposten gjelder for og en link som deaktiverer alle.

puh:), godt å høre. Jeg trykket på "alle", ja.

Dette styrker min tro på en gammel kjepphest jeg har: Vi trenger et nytt norskfag som bare dreier seg om å lære folk å uttrykke seg sånn at det volder andre minst mulig smerte å forstå hva de prøver å si. Og ingen skulle få lov å skrive bruksanvisninger uten å være i stand til å sette seg inn i hvordan det er å ikke vite noe som helst om det de skal få anvisninger om bruken av. (Jeg har nettopp fått ny komfyr, og er litt sår etter opplevelsen av å føle meg som totalt idiot.)
 
Vi trenger et nytt norskfag som bare dreier seg om å lære folk å uttrykke seg sånn at det volder andre minst mulig smerte å forstå hva de prøver å si. Og ingen skulle få lov å skrive bruksanvisninger uten å være i stand til å sette seg inn i hvordan det er å ikke vite noe som helst om det de skal få anvisninger om bruken av.

Dette var uttrykt på en slik måte at eg måtte konsentrere meg skikkelig for å få det med meg.;)
Men det var nok nødvendig.

Ofte bruker jeg mer tid på å jobbe med formuleringer i etterkant i en tekst, enn jeg bruker på å komponere selve innholdet.
:)
 
Tilbake
Topp