frossen øl

Knut-Erik

Norbrygg-medlem
Det jjjj. osv. kjøleskapet har hengt seg opp på termostaten og bunnfryst pale alen min.
kast eller er det brukanes etter tining? det er tappet for en uke siden på cornelius.
 
Knut-Erik skrev:
Det jjjj. osv. kjøleskapet har hengt seg opp på termostaten og bunnfryst pale alen min.
kast eller er det brukanes etter tining? det er tappet for en uke siden på Cornelius.

Pale slush :)  >:D :biersmile:
 
Rutof skrev:
Knut-Erik skrev:
Det jjjj. osv. kjøleskapet har hengt seg opp på termostaten og bunnfryst pale alen min.
kast eller er det brukanes etter tining? det er tappet for en uke siden på Cornelius.

Pale slush :)  >:D :biersmile:
Frysing skadar ikkje ølet, det blir gjort for å ta bort vatn i den hensikt å auka alkoholkonsentrasjonen. Men det er det ikkje lov å snakka om på forumet.
 
Kom langt i NM i fjor med en pale ale som hadde frosset 3 ganger. No worries!
 
Knut-Erik skrev:
Det jjjj. osv. kjøleskapet har hengt seg opp på termostaten og bunnfryst pale alen min.
kast eller er det brukanes etter tining? det er tappet for en uke siden på Cornelius.
Samme skjedde meg. Hvis du vil beholde kjøleskapet, er en rimelig løsning å la kontakten gå via en STC1000. Da slipper du å kjøpe nytt kjøleskap.
 
Det har skjedd meg og eit par gonger. Begge brygga har vore blant dei best likte brygga mine. Brukta kanskje litt tid på flaskekarbonering. STC-1000 står på kjøpelista.
 
Tilbake
Topp