1. Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.
  2. Hei der Gjest, bli medlem ved å gå til medlemsregistreringen
    Fjern notisen

Gahr, Palmer og en litt spesiell NEIPA-konkurranse

En tråd i 'Konkurranser og andre ølrelaterte begivenheter' startet av Holmentoppen, 20 Des 2019.

1. Holmentoppen

Holmentoppen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Dette eventet er litt fram i tid. Nærmere bestemt fredag 8. mai hos Haandbryggeriet i Drammen. Denne helgen arrangeres den store fagmessen for håndverksbryggeriene – og fredagen er satt av for hjemmebryggerne.

Det blir smaking av NEIPA festivaløl brygget av Espen Westum og Thomas Sandberg – og mulighet til å prate med bl.a. Palmer og Gahr. Dessuten arrangeres det en NEIPA konkurranse i forkant – og ølene skal bedømmes av de samme herrer og Norbrygg-dommere. Det er strenge regler for ingredienser (kun produkter fra sponsorene), men det kan jo også være en spennende utfordring? Mer info – og påmelding her: https://www.bryggselv.no/homebrew…
    Det står NM i NEIPA på plakaten. Det burde kanskje stått i anførselstegn, siden NEIPA er en av klassene i det offisielle NM. Førstepremien er å få en stor batch brygget hos Haandbryggeriet – det burde være attraktivt :)

homebrew20201164067070_scaled_1280.Png

#1 Holmentoppen, 20 Des 2019
    Sist redigert: 20 Des 2019
    Einar Michelsen og Mats Ø. liker dette.
  2. Mats Ø.

Mats Ø.
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Dette virket jo veldig interessant, spesielt konkurransen. Begynner å naile whirlpool-teknikken min nå, kanskje jeg skulle meldt meg på...

Holmentoppen liker dette.
  3. Einar Michelsen

Einar Michelsen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Plakaten er endret nå....

4. Einar Michelsen

Einar Michelsen
    Expand Collapse
    Norbrygg-medlem

Jeg har meldt meg på. Nå er det også blitt gratis deltakelse for medlemmer i Norbrygg...

Holmentoppen liker dette.
  5. Finn Berger

Finn Berger
    Expand Collapse
    Moderator

Bare i den konkurransen, vel?

Jeg lurer litt på hva som foregår, utenom spørsmålsseansen? Ei messe med presentasjon av masse bryggeprodukter? Det er ikke spesielt interessant for meg - men å treffe folk og drikke litt øl er jo hyggelig:).

Jørgen O og Stig Aa. liker dette.

Del denne siden