Gammel vs ny Wort chiller

Den gamle tok 40 min å få ned til 20 grader, med den nye tok det kun 11 minutter ned til 19 grader. me like

Edit, igjen kom bildene oppned

Vedlegg

• Gammel wort chiller.JPG
    Gammel wort chiller.JPG
    748,8 KB · Sett: 399
  • wort chiller.JPG
    wort chiller.JPG
    1 MB · Sett: 410
Det er bare å snu dataen på hodet før du sender så blir det rett vei, skal du se  :biersmile:

tor.gilje skrev:
Men bildene ligger rett i pcen

Så rart, jeg lastet ned bildene, og da ble de lagret rett vei hos meg også :attevar:

Og så kom de feil når jeg prøvde å laste dem opp både rett vei, og opp ned.

Off Topic-warning...

Hva forteller dette bildet oss, sånn bortsett fra at det er tatt her omtrent her med iPhone 4?
http://maps.google.com/?q=58.9686666667,5.6115000000&spn=0.05,0.05&t=h&om=1&hl=en
Jo, det ligger i bildeinformasjonen at det skal roteres 180 grader før visning. Det ser det ikke ut til at nettlesere er så veldig interessert i å bry seg med det, mens de fleste andre programmer for bildevisning tar hensyn til det. Jeg gjetter på at telefonen ble holdt på hodet da bildet ble tatt.

Er selv på utkikk etter en vørterkjøler, virket veldig bra den du hadde her, og testingen din viste svært gode resultater! Hvor handlet du denne fra, satte du selv på hurtgkoblinger for slange?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

gustavf skrev:
Off Topic-warning...

Hva forteller dette bildet oss, sånn bortsett fra at det er tatt her omtrent her med iPhone 4?
http://maps.google.com/?q=58.9686666667,5.6115000000&spn=0.05,0.05&t=h&om=1&hl=en
Jo, det ligger i bildeinformasjonen at det skal roteres 180 grader før visning. Det ser det ikke ut til at nettlesere er så veldig interessert i å bry seg med det, mens de fleste andre programmer for bildevisning tar hensyn til det. Jeg gjetter på at telefonen ble holdt på hodet da bildet ble tatt.

Tøft, dette viste jeg ikke noe om, må kaskje passe på litt etterhvert hvor man legger ut et bilde som er geotagget da.

Hei.
Er ute etter en godkjøler for min 50 liter speidel. Den dyppkjøleren du har kjøpt tor.gilje, ser veldig bra ut. Hvor mye kom det på totalt med frakt og fortolling.

Tilbake
Topp