Gjær gis bort til ånnas

Lei av en ren og forutsigbar gjæringsprofil? Lei av cleane brygg uten usmak? Jeg har løsningen:

WLP000 Babboon Blend

4e4edy3u.jpg


Denne spesielle gjæren er framstilt for å imitere en gjærprøve tatt av skjegget til en forfyllet øllemann morgenen etter en helaften på f.eks. Cardinal. Foruten gjærenrestene under har også 13 glass Saccrolichious bidratt til denne unike gjærblandingen.

azy4uteb.jpg


Denne eksklusive og unike gjæren gis nå vekk helt kostnadsfritt under forutsetning at du faktisk bruker den. Hvem kan vel motstå en slik deal?
 
Hahahaha! Dette kvalifiserer vel til å si at man har "dyrket" fram gjæren fra "slants"? Dvs. slanter fra brukte rør...
 
Da blir det noen liter vørter, noe chinook (seff), åpen gjæring, WLP000 Babboon Blend og Time Lapse.
 
Et ekstraktbrygg, antar jeg? Burde kanskje ikke go bananas med den hellige Chinook, slik at gjærkrakteren faktisk kommer best mulig fram?
 
Øldal skrev:
Odland skrev:
Virkelig ingen som vil ha denne skatten? Rart...

kanskje, men blir jo å leve med ånnas stempelet......ble litt usikker ;D
Klart bedre med nydas enn med ånnas. Ble også litt engstelig for å bli stemplet som det siste, og lot være å stille mine gjæringskar til disposisjon. Feig som jeg beviselig er, kan det jo være jeg kommer løpende og tigger etter slurry, om resultatet blir bra.
 
Tilbake
Topp