Glass med logo

John P

Norbrygg-medlem
Hallo boys!
Jeg pratet med en trykker igjennom jobben idag, og for 4 farger skulle han ha 33kr per trykk. Jeg tenkte da at hvis vi hadde satt logoen til svart/hvit, så hadde det blitt billigere, men vi tenkte å kjøpe inn glass fra IKEA til 19kr stk.
19+33kr=52kr glasset. Hvordan stiller folket seg til dette? Negative og positive svar ønskes, fra ALLE i lauget:)
 
Dette har lauget penger til. Kunne tenkt meg et par glass selv.
Har du tenkt at lauget kjøper inn X antall glass, eller skal medlemene
kjøpe til seg selv til redusert pris. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Synes ikke at logoen skal være i svart/hvit, den er tøffest i farger og tror en del av detaljene kanskje ikke vil komme fram uten farger. Prisen er vel heller ikke noe å si på, så fremt en ikke skal kjøpe en hel gjeng med glass. Kunne selv tenke meg noen :eek:
 
Kunne veldig gjerne tenkt meg glass med farger, tror også detaljer kan forsvinne hvis vi velger svart/hvit.
 
Har glass i bøtter og spann, men kan være gøy hvis kvaliteten er god. Dvs at det nok ikke holder med trykk, men at logoen holder og ikke falmer, selv med mange gangers vask i maskin.  Ser ut som logo er "emaljert" på den type glass som holder seg godt.
 
Har en proff trykker, som har trykket for munkholm ++ Fant 1/2l glass hos IKEA til 9! Stykke. Så helt ok ut. Men, skal vi si at lauget sponser en lite del da, slik at vi betaler rundt 30kr selv for glasset?
 
Synes det blir litt feil å belaste vår ikke svulmende økonomi med subsidiering av private glass.  For min del er det greit å betale det prisen ender opp på.
 
Husk at det kommer en faktura for t-skjortene.. Skal vi ha 0,5 eller 0,35cl glass? Personlig foretrekker jeg 0,35..
 
edu8yzyt.jpg

http://www.2080.no/Glass/Ølglass/Pe...lid-glass-fra-LIBBEY-153010-p0000000320.aspx 41cl til 12,50kr
 
Hvor mange skal ha? Vi trenger et antall. Ca.4-5 per stk. Ca.45-50kr per glass. Så må vi bestemme hvor mye som skal gå fra kassa eller ikke.
 
Jeg tar 8 stk. Men det må være tulipanglass.
Ikke skriv 0,5 cl du mener vel 0,5 liter? >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
0,5l ja.. Skal vi kjøpe inn 100stk med en gang, og selge dem til lauget til det er tomt? Kanskje 120-130? Viktig at alle som ønsker glass sier i fra, da vi trenger et antall.
 
Tilbake
Topp