• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Glassutsyr og annet labutstyr

Goran

 
Hei,
Jeg jobber i Heco som selger laboratorieutsyr. Jeg ønsker å tilby brukere av dette forumet utsyr som brukes til ølbrygging. Vi selger egentlig ikke til privatpersoner men jeg gjør et unntak for ølbryggere (fordi vi deler samme hobby). Eksempler på utsyr vi har er erlenmeyerkolber, målekolber, magnetrørere, målesylindere og alt annet utsyr som brukes i laboratorier. Kontakt meg hvis ønkser å kjøpe utsyr. Kontakt info finner dere på www.heco.no

Goran
 
Kan ikke du legge ut hvilken magnetrører med og uten varme samt erlenmeyerkolber som kan være aktuell og gjerne priser?
:ilike:
 
Da har man søkt om adgang til nettbutikken. Brukte "Brygger" som tittel, og Goran som referanse. :)
 
@Geir Ove
Vi har mange typer magnetrørere, både med og uten varme. Prisene starter på ca 1000 kr og opptil 10 000 kr. Erlenmeyerkolbe koster ca 50 kr for 500 mL og 100 kr for 1000 mL (nå er jeg ikke på jobb og husker ikke prisene helt, det kan være de er billigere). Send meg en e-post på hva du øsnker så kan jeg finne de billigste alternativene for deg. Få med ønsket størrelse på kolbene og om magnetrøreren skal være med eller uten varme.

@Bård
Dessverre så har vi foreløpig ikke gitt privatpersoner tilgang til nettbutikken vår. Foreløpig må handel gå gennom meg eller en kollega som heter Christopher. Hvis du går inn på nettbutikk og deretter velger nettkatalog så får du opp en del av porduktene våre.

Jeg må også opplyse at vi har minsteordregebyr (200 kr) for ordre under 1000 kr. Hvis dere bor i Oslo området så kan dere sikkert avtale henting på kontoret vårt på Lysaker.
 
Jeg jobber med instumenter til daglig og er derfor ikke så god på priser på forbruksvarer. I morgen kan jeg legge ut priser på de mest relevante produktene.
 
Jepp, skulle gjerne hatt en 5-liter erlenmeyer hitover også!  Hvis prisen er til å leve med altså...
 
Priser på erlenmeyerkolber (eks. mva)

1000 mL  10 stk  295 kr
2000 mL   6  stk  240 kr
3000 mL   6  stk  889 kr
5000 mL   2  stk  476 kr
 
golo skrev:
Priser på erlenmeyerkolber (eks. mva)

1000 mL  10 stk  295 kr
2000 mL   6  stk  240 kr
3000 mL   6  stk  889 kr
5000 mL   2  stk  476 kr

Wooo!, så 238 spenn for et stykk 5liters?
Betyr det også at minstekvanta er antall i pakken?
 
neslekkim skrev:
Wooo!, så 238 spenn for et stykk 5liters?
Betyr det også at minstekvanta er antall i pakken?

Ja, det stemmer. Og som jeg skrev tidligere så har vi minsteordre geby for ordre under 1000 kr. Man bør derfor gå sammen flere hvis man skal ha noe under 1000 kr.
 
Ikke kjemikalier?
Hadde vært kult om noen hadde solgt kjemikalier, der man hadde satt sammen pakker med hvilke man trenger for hvor man er i landet, så det hadde vært lett å justere.. (vel, er kanskje lett for alt jeg vet)
 
neslekkim skrev:
Ikke kjemikalier?
Hadde vært kult om noen hadde solgt kjemikalier, der man hadde satt sammen pakker med hvilke man trenger for hvor man er i landet, så det hadde vært lett å justere.. (vel, er kanskje lett for alt jeg vet)

Tenker du på vannsammensetning i forbindelse med mineralinnhold?
 
golo skrev:
neslekkim skrev:
Ikke kjemikalier?
Hadde vært kult om noen hadde solgt kjemikalier, der man hadde satt sammen pakker med hvilke man trenger for hvor man er i landet, så det hadde vært lett å justere.. (vel, er kanskje lett for alt jeg vet)

Tenker du på vannsammensetning i forbindelse med mineralinnhold?

Ja, tror et, sånn for å fikse hardt vann ogsåvidere.
Står noe om det på medlemsidene her, men er ikke kjemiker, og ikke alle stoffene er like lette å skaffe til fornuftige priser. Har dog funnet noen kilospakker og slikt på ebay,men et tar vel noen hundre år å bruke opp det. :)
 
neslekkim skrev:
golo skrev:
neslekkim skrev:
Ikke kjemikalier?
Hadde vært kult om noen hadde solgt kjemikalier, der man hadde satt sammen pakker med hvilke man trenger for hvor man er i landet, så det hadde vært lett å justere.. (vel, er kanskje lett for alt jeg vet)

Tenker du på vannsammensetning i forbindelse med mineralinnhold?

Ja, tror et, sånn for å fikse hardt vann ogsåvidere.
Står noe om det på medlemsidene her, men er ikke kjemiker, og ikke alle stoffene er like lette å skaffe til fornuftige priser. Har dog funnet noen kilospakker og slikt på ebay,men et tar vel noen hundre år å bruke opp det. :)

Jeg kan undersøke om det er mulig for oss å selge det. Men jeg tror det vil bli relativ dyrt fordi renheten på det vi selger er beregnet for kjemisk analyse. Det er kanskje bedre å prøve å få tak i det et annet sted. Noen typer gjødsel kan sikkert brukes. NKP gjødsel besår hovedsakelig av nitrogen(N), kalsium(K) og fosfor(P).
 
Ja da er det vel bare å rekke opp hånda de som er med på en 5 liters kolbe. Jeg er i hvertfall med på en slik bestilling!
 
Bård skrev:
Ja da er det vel bare å rekke opp hånda de som er med på en 5 liters kolbe. Jeg er i hvertfall med på en slik bestilling!

Jeg vil iallefall ha en 5 liter, vil også ha en 3 liters.

Er det bare å bestille en kartong av hver, også stikke ut til Lysaker?, Eller er det noen som allerede reiser fra Lysaker og inn til Oslo? :)
 
Tilbake
Topp