Greenlee 730bb Hole puncher. 1/2" eller 13/16"

Dette står høgt på ønskelista, men eg er usikker på kva dimmesjon eg skal kjøpa. Eg skal bruke den til å lage hull til 1/2" nippel, så 1/2" virker jo som det sjølvsagte alternativet, men eg ser at for eks. "The Electric Brewery" bruker 13/16" hulltaker til sine 1/2" gjennomføringar. Også "Blichmann Engineering" annbefaler 13/16" hull til sin "auto sparge", som eg rekner med har 1/2" MPT og gjennomføring.  

Og så er det jo detta med at 1/2" NPT ikkje har lik dimmensjoner som 1/2" OD røyr osv...  

Kva bør eg kjøpa? 1/2" eller 13/16"?

takk på førehand

EDIT: inlegg litt redigert
 
Som du sjølv seier så er ikkje ein 1/2" nippel 1/2". Den er 21-22mm, 13/16" blir 20,4mm.

Eg har berre brukt steg-bor frå Clas. Trur den har steg frå 6 til 22mm. Holstanseverktøy er veldig kjekt å ha, spesielt den hydrauliske typen, men dei er svindyre om du skal ha eit heilt sett.
 
protto skrev:
Eg har berre brukt steg-bor frå Clas. Trur den har steg frå 6 til 22mm. Holstanseverktøy er veldig kjekt å ha, spesielt den hydrauliske typen, men dei er svindyre om du skal ha eit heilt sett.
Svindyrt ja, derfor eg kun skal ha ein. Eg brukar også stegbor (fra C.O.), men likar ikkje heilt hola den lager. Gode nok hol, men ikkje ideelt.

neslekkim skrev:
(Merk at jeg gjorde en bommert da, kjøpte 1/2" høltaker, som jeg trolig ikke har bruk for, neste gang kjøper jeg nippelen først, også bestiller jeg høltakeren.. )
Kor store hol lager den 1/2" du kjøpte? 12,7mm?
 
neslekkim skrev:
(Merk at jeg gjorde en bommert da, kjøpte 1/2" høltaker, som jeg trolig ikke har bruk for, neste gang kjøper jeg nippelen først, også bestiller jeg høltakeren.. )
Kor store hol lager den 1/2" du kjøpte? 12,7mm?
[/quote]

riktig, 12.7mm.. som er en halv tomme.
 
Har du sjekka det, målt det altså? sitter nemlig å håper den lager litt større hull enn dimmesjonen tilseier. For da blir det nemlig meining i at the electric brewery og andre anbefaler 13/16" til 1/2" nippler med ca. 22mm OD.
 
Torvald skrev:
Har du sjekka det, målt det altså? sitter nemlig å håper den lager litt større hull enn dimmesjonen tilseier. For da blir det nemlig meining i at the electric brewery og andre anbefaler 13/16" til 1/2" nippler med ca. 22mm OD.

Ja.. Du kan IKKE bruke en 1/2" høltrøkker for å lage høl til en 1/2" nippel..  du må måle OD på nippelen din og kjøpe hølpunch deretter, som trolig er 22mm..

her har du en på 21mm:
http://www.ebay.co.uk/itm/Q-MAX-QMA...Metalworking_Supplies_ET&hash=item2c5072e509 og en på 22.5mm:
http://www.ebay.co.uk/itm/Q-MAX-QMA...Metalworking_Supplies_ET&hash=item483713a873
 
Sjekk denne, den har ein diameter på 7/8" og er merka med 1/2" Conduit Knockout Punch.
Akkurat det du treng :)
 
neslekkim skrev:
Ja.. Du kan IKKE bruke en 1/2" høltrøkker for å lage høl til en 1/2" nippel..  du må måle OD på nippelen din og kjøpe hølpunch deretter, som trolig er 22mm..

Nei da, og det har eg ikkje tenkt til heller. Det eg prøver å finne ut er om desse lager hol som er litt større enn dei skal. Altså om 1/2" lager for eks. 13,2mm og ikkje 12,7mm som den eigentlig skal. Eg vurderer nemlig 13/16" sida den blir anbefalt, men hvis man tolke at den lager nøyaktig 13/16" hol, som er 20,6mm så blir det litt knappt til 1/2" nippel, men hvis 13/16"en lager hol som er litt større, begyner det å bli meining at det er 13/16" som blir anbefalt. skjønner?  
Og sida du er einaste eg veit om som har ein slik, lure eg derfor på om du faktisk har sjekka holdiameteren den lager.

protto skrev:
Sjekk denne, den har ein diameter på 7/8" og er merka med 1/2" Conduit Knockout Punch.
Akkurat det du treng :)

Hvilken???
 
Tilbake
Topp