Haand Ølfestival 2014

En liten digresjon ifm Haandbryggeriet:
De opererer jo med to websider; én "norsk" som følger pålegg iht norsk lovgivning rundt alkohol og reklame, og én engelsk versjon (hostet med net TLD). Er dette innafor lovmessig sett? I så fall; hvorfor gjør ikke andre bryggerier det samme?

Jeg synes det er helt topp!  :skitbra:

Og gleder meg til festival!
 
glennrlie skrev:
En liten digresjon ifm Haandbryggeriet:
De opererer jo med to websider; én "norsk" som følger pålegg iht norsk lovgivning rundt alkohol og reklame, og én engelsk versjon (hostet med net TLD). Er dette innafor lovmessig sett? I så fall; hvorfor gjør ikke andre bryggerier det samme?

Jeg synes det er helt topp!  :skitbra:

Og gleder meg til festival!

Det er vel fordi de eksporterer et betydelig kvanta til utlandet? Nøgne Ø gjør jo det samme.
 
Mkay. Gull at flere gjør det  :skitbra:
Mulig jeg ikke har vært rundt omkring på de forskjellige bryggeriene sine websider på en stund, men Ringnes og Hansa-Borg har i hvert fall ikke gjort dette. Ei heller Kinn ser det ut til (må være forhandler).
 
Mener det er en tommelfingerregel at hovedmarkedet for ølet må være i utlandet? Eller iallefall betydelig marked for at man kan reklamere slik.
 
Nøgne Ø og Haandbryggeriet har dispensasjon når det gjelder nettsidene, siden de har en ikke ubetydelig del av produksjonen som eksporteres.
 
Fredag er det Peter Gabriel i Oslo Spektrum, men når man først har tatt turen over fjellet passer det utmerket med ett besøk på festivalen på lørdagen. Billett er kjøpt :)


Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
 
Til de som skal fra Oslo til festivalen på lørdagen.

Det er buss for tog grunnet arbeid som starter natt til lørdag, og det gjør reisetiden noe lenger.
 
HeiSand ;)
Jeg skulle gjerne hatt med meg Peter Gabriel konserten (da Genesis var et ekte prog band).
Kommer nylig hjem fra ROSFEST i USA + Rick Wakeman i Royal Albert Hall,London,alt toppers  ;D
Vell litt utfor øl,da.
Men sitter og tester min Bondekn*øl (Biere De Garde) som jeg er rimelig fornøyd med  :yes:
 
Jeg hadde kjøpt billett til lørdagen men må dessverre jobbe istedet..

Fikk byttet billetter og tar turen på fredag istedet!
 
Tilbake
Topp