• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Hamarområdet gå sammen om bestilling fra Fybikon? Lab-utstyr og mye mer, final call!

Fybikon, http://www.fybikon.no/laboratorieutstyr/glassutstyr/flasker er importør for slike labbflasker man finner på Bryggselv, men er halv pris fra Fybikon. Men minstesalg til privatkunder er 750kr eks moms.

Jeg trenger en liten drøss med 100ml flasker, men det blir alt for mange hvis jeg skal brekke 750kr.

Er det noen andre som trenger noe fra Fybikon i området? Altså hva som helst. Jeg holder til på Hamar.
 
Sist redigert:
Dersom jeg hiver meg med her, vippser penger til deg, og ber + betaler deg det det koster å videresende, er det en mulighet? Dog så jeg vel for meg et assortert utvalg, og ikke nødvendigvis bare 100ml!
 
Dersom jeg hiver meg med her, vippser penger til deg, og ber + betaler deg det det koster å videresende, er det en mulighet? Dog så jeg vel for meg et assortert utvalg, og ikke nødvendigvis bare 100ml!

Sjekk ut siden jeg linket til. Whatever fra Fybikon egentlig, så lenge det ikke er for stort/strevsomt å pakke om når jeg skal sende det.

De har 100/250/500/1000 ml glass.

Men ja, hvis du sparer på frakten ifht frakt fra bryggerbutikk så kan jeg sende videre. Det blir vel norgespakke på 170 kr.
 
Bor på andre sida av Mjøsa selv, men kan godt tenke meg å kjøpe noen glass :)
 
Hola Miguel, jeg trekker meg nok fra denne samkjøpsdealen da jeg vel har funnet så mye knask på den lenken din at jeg nok kjører en egen Stavangerbestilling. Tusen takk for lenken!
 
De som er interesserte kan kanskje bare sitere dette innlegget og føye til det det skal ha samt pris på det, og ny totalpris, så får vi se hvis vi blir nok. Husk at 25% mva kommer i tillegg. Minsteprisen for en 750kr bestilling er uten mva.

Miguel: 9x 100ml glass = 180kr.
 
De som er interesserte kan kanskje bare sitere dette innlegget og føye til det det skal ha samt pris på det, og ny totalpris, så får vi se hvis vi blir nok. Husk at 25% mva kommer i tillegg. Minsteprisen for en 750kr bestilling er uten mva.

Miguel: 9x 100ml glass = 180kr.

Var mye gøy der, men får nøye meg med:

Sveen 5x100ml og 5x250ml= 200kr
 
Jeg tenker å bestille nå straks. Noen flere som vil ha, og bekrefter @Sveen at du fortsatt er med på dette førjulseventyret?
 
Forandret trådtittel.. Gir det etpar dager til før jeg klemmer til. Fant masse mer artig der, sink f.eks.
 
Forandret trådtittel.. Gir det etpar dager til før jeg klemmer til. Fant masse mer artig der, sink f.eks.
Ikke sikkert de selger sink til deg siden det regnes som et kjemikalie.

fybikon.no skrev:
Kjøpsvilkår for privatkunder og ikke-offentlige institusjoner
Vanlige kjøpsbetingelser for privatkunder sees her.
Privatkunder og ikke-offentlige institusjoner må handle for et minstebeløp på kr. 700,- eks. mva.
Kjemikalier selges ikke.
...
 
Klarer ikke komme over 750 kr (eller hva det var) med det jeg trenger, og det @Sveen trenger uten å kjøpe unødvendig tull.. Slike labglass er for billige fra den siden der..
 
Tilbake
Topp