Har dere opplevd problemer med John Guest?

Jeg ble oppmerksom på pushfit koblinger fra Duotight og deres slagord om at de har dobble o-ringer.

Det jeg lurer på er om dere har opplevd problemer med at JG og DM Fit har "bare" en o-ring? JG super seal og DM Fit power fittings har dobble o-ringer, men de er beregnet for metallrør.
 
Har ikke hatt noe problem med tettheten på John Guest koblinger, men derimot om du kobler de fra slangen i ny og ne så ryker de mothakene som er i plast ganske lett, og det er irriterende for de er jo ikke akkurat billige. Jeg gikk over til billige kinakoblinger og kjøpte næringsmiddel godkjente slanger som passet til disse. da kan jeg kaste noen med god samvittighet, de har også mothaker i metall så de tåler nonen flere fra, tilkoblinger. og fordelen er at de også finnes i alle utgaver som John Guest med gjenger og kraner osv. legger ved en link om noen er interessert, så kan en linke seg videre.
1/5pcs Pneumatic Fittings Push In Straight Reducer Connectors For Air Water Hose | eBay

32 Size Pneumatic Push In Fittings Air Valve Water Hose Pipe Connector Joiner SP | eBay
 
Jeg ble oppmerksom på pushfit koblinger fra Duotight og deres slagord om at de har dobble o-ringer.

Det jeg lurer på er om dere har opplevd problemer med at JG og DM Fit har "bare" en o-ring? JG super seal og DM Fit power fittings har dobble o-ringer, men de er beregnet for metallrør.
Nei, har brukt massevis av JG og DMFit uten problemer. Duotight er billigvarianten til Kegland, sikkert helt OK, men ingen grunn til å tro at den er bedre.
 
Tilbake
Topp