Hjelp! Trenger å låne "bar"..

Kjære medlemmer av NRBL..

Sommeren har gått alt for fort, og planene mine om å bygge meg en bar for å ha med på bryllupet har rett og slett regnet bort. Er det noen av dere som har en portabel barløsning jeg kan låne? Jeg har CO2 flaske, men trenger altså alt annet. Baren til lauget er jo en løsning, men den er jo ganske stor og tung er den ikke? Jeg trenger i og for seg bare plass til et fat.

Men det haster litt.. Bryllupet er jo på lørdag, og jeg må helst få hentet en eller annen bar i morgen kveld om det skal gå opp med logistikken.

Og så lover jeg å være tilbake i bryggemodus på mandag. Og da skal det brygges!
 
Glem det, tror bare jeg kjører picnickrana, det burde da funke det også? Men kanskje med litt lenger slange enn de 30 cm som følger med.
 
denne historien er jeg intressert i å vite  fortsettelsen på. blir det bryllup, eller ble det ingen øl ? :)

Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Tapatalk 2
 
Det ble bryllup, og samtlige corneliusfat jeg har ble tømt (3x19l + 2x9l). Mange lovord ble høstet for øllet, og i hvert fall to av gjestene mumlet noe om at dette skulle de begynne med selv også. Mye skum ble det, siden jeg aldri fikk til den biten helt - men det la ingen demper på stemingen. At man hadde bar med tappekran ble av enkelte sett på med samme øyne som når gompene i Harry Potter ser magi... Summa sumarun en veldig vellykket kveld. Så nå skal jeg bare komme meg litt til hektene igjen, og så starter bryggingen for å fylle opp fatene. Man kan vel ikke ha tomme fat stående?
 
Grattis Eirik :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile: :biersmile:
 
Tilbake
Topp