• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Hjemmelagde ølkasser

Jeg har startet med produksjon av hjemmelagde ølkasser med plass til 6 x 0,33 L eller 6 x 0,5 L.
Litt usikker på hva jeg skal ta for disse, så derfor lufter jeg tanken her for å høre hva folk evt. ville vært interessert i å betale for dem. På forhånd takk for alle tilbakemeldinger (på godt OG vondt! :) )

Hjemmelagde ølkasser.jpg
 
Hei, disse var fine! Er interessert! :) Pris har jeg vanskelig for å foreslå...


Andor
 
Å selge noe slikt for 100 kr ville vært tåpelig. Skikkelig håndverk er verdt pengene. Veldig pene kasser. Hadde gladelig betalt 300.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Å selge noe slikt for 100 kr ville vært tåpelig. Skikkelig håndverk er verdt pengene. Veldig pene kasser. Hadde gladelig betalt 300.
Sent from my iPhone using Tapatalk

De er jo til salgs så det er jo bare å kjøpe de for 300 da...
 
Jeg lager mine egne, så jeg trenger ikke. Det må være lov å understreke hva jeg mener om pris, uten å forplikte meg til å kjøpe, eller?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Enig i at en pris på 2-300 er passende, muligens noe lavt. Jeg lager mine egne ganske så like kasser, og det er en del jobb med det. Var innom en snekker på bærums værk og jeg mener han tok 5-700 kroner for kassene som hadde plass til 6 bjørnunger (riktignok litt annen utforming). Jeg steila i døra, og dro hjem for å lage mine egne.
 
Gravert kasse.jpg

Har også kontakt med profesjonell gravør som kan gravere inn ønsket navn på begge topplistene for kr. 200,- pr. kasse, hvis det er av interesse for noen. :)
 
Tilbake
Topp