Høsten er tid for sosiale aktiviteter

Hei

Sommeren er over. Valget er over. Poteten er vel stort sett tatt opp av jorda.
Nå går vi inn i tiden med sosiale aktiviteter, sammenkomster og ølbrygging. Sommerens er liksom ikke tiden for slike aktiviteter. Nå er det dessuten enklere å justere tempen for en nanobrygger amatør. Og snart er det tid for å tappe juleølet som ble brygget en gang på ettervinteren.
Så ... jeg håper at lauget har tenkt ut nye aktiviteter for høsten.

Mvh
Magnar
 
Hoi!

Husk at bryggerlauget er løst organisert, så det er opp til hver enkelt å ta initiativ til og organisere små og store aktiviteter.
Jeg har nok tatt litt føring i starten, da det var flere aktiviteter som uansett var på trappene, men håper flere av dere kan være med å initiere andre treff, fellesbestillinger eller andre ting etter egen ønskeliste. :)
Selv har jeg nok med organisering rundt øldommerkurs og juleølkonkurransen i høst, men vil i utgangspunktet gjerne stille opp om det dukker opp andre og mindre treff eller liknende.

Det har blant annet vært uttalt interesse for å treffes og smake på hverandres øl igjen, kanskje med en enda mer sensorisk vinkling.
Jacob har også sagt at han gjerne tar imot en gjeng på stabburet sitt på Leinstrand, og kan vise oss litt om hvordan han malter, så det er jo et fint utgangspunkt.
Ta gjerne kontakt direkte med ham (si ifra om du ikke finner kontaktinfo til ham, så kan jeg sende på PM eller liknende), kanskje flere ønsker kan oppfylles samtidig. :)

Edit: Jeg splittet denne tråden ut ifra oppstartmøtet, da du også allerede hadde lagd en bedre overskrift.
 
Bra. Starteren er på rører'n. Fredag brygges sesongens første ale og så kommer det å gå slag i lag. Neste blir en pils og så en ny ale. Det kan hende dere får smake.
 
Magnar V skrev:
Jah ... nå vart det riktig. Unnskyld mæ for at æ laga kaos  >:D

Nemas problemas!

Håper på å få prøvd meg på et par lagerøl til vinteren her, men først er det ihvertfall noen øl med diverse villgjær og bakterier som står på plakaten.

Edit: Jeg med flere sporet av angående surølet, som nå ligger som ny tråd her.
 
Tilbake
Topp