humle fra Bryggmann?

Er det noen som har brukt humle derfra før?
Og oppfølginsspørmålet er da hvis noen vet hva slags temperatur humla blir oppbevart i?
 
Høh. Så de driver ikke med noe tull iallefall. Jeg er ikke på FB men godt å se at de har humla på kjøl, vet du hvor nylig det bilder der er?

Grunnen til at jeg spør er at jeg har fått en pakke med lett squishy (fuktighet) humle som ikke virket så potent som jeg antar at den bør være. Kjøpte to pakker derfra og etter å ha luktet på de så fikk jeg inntrykk av "romtemperatur". De var faktisk ikke freshe i det hele tatt. La også merke til at pakkene jeg fikk ikke har oksygenbarriære.
 
Jeg handler mye hos Bryggmann da det er min nærmeste bryggebutikk. Jeg har alltid vært godt fornøyd både med humle og andre ingredienser.
 
Har handlet noe på nett med de, og utrolig bra service hvis noe går galt iallfall. Gjør alt det kan for å fikse opp på kortest mulig tid..

Har kun godord å si, så ta kontakt med de og si va det gjelder så får du helt sikkert hjelp.

Oppfatter det som skikkelig seriøse iallfall når jeg har vært i kontakt med de..
 
Jeg sendte en mail og fikk til svar at det er kjølerom ja. Skal bestille en pakke til av et annet slag og sammenligne.
 
Beklager at jeg vekker en gammel tråd. Vil bare si at jeg akkurat har handlet humle fra Bryggmann, og er imponert over både leveringshastighet og service.

Ingen problemer med å rydde opp da jeg fikk en feil på nettet under bekreftelse av bestilling og endte med duplikatordre. Svar på mail selv om det var helg og det ble ordnet raskt og til fordel for meg, kunden. Jeg pleier å si at god service viser seg når noe går galt, og her får Bryggmann toppkarakter.

Det hjelper også veldig at de var de eneste som hadde de litt sære humletypene jeg skulle ha på lager. Kan fort bli favorittbutikk, dette. :)
 
Tilbake
Topp