Hva har du 3D printet i dag

Må deles via eksempelvis Google, eller du kan sende den til meg for publisering
msevland â norbrygg.no
 
Jeg kan lage for 150,- + porto? Eller jeg kan sende STL filen hvis du vil lage selv/bruke noen andre.
Hei!
Jeg har allerede en slik adapter som ble printet for meg, fungerer toppen,men kunne tenke meg en reserve. Har du laget noen som kunne passe til andre typer flasker(Kinn,vippekorkflasker osv)?. Har ikke selv printer enda, men lærer og tar gjerne imot filer hvis mulig.Kjøper gjerne av deg hvis du sender. Magnar
 
Hvordan åpner jeg en STL fil, slik at timeline vises? Jeg har fått det til tidligere, men er nok for *glemsk*... Jeg prøver å bruke Fusion, synes det er både lærerikt og lettere å forandre på mål/utforming direkte i tidslinjen, versus å designe selv. De fleste av deres glimrende filer er jo da evt lette å forandre målene på?
 
Hvordan åpner jeg en STL fil, slik at timeline vises? Jeg har fått det til tidligere, men er nok for *glemsk*... Jeg prøver å bruke Fusion, synes det er både lærerikt og lettere å forandre på mål/utforming direkte i tidslinjen, versus å designe selv. De fleste av deres glimrende filer er jo da evt lette å forandre målene på?

Tror ikke du kan gå tilbake i historien med en stl-fil. Da må du ha filen i originalformatet .F3D
 
Hmm, tror nok du har rett i det ja... Jeg får kikke litt rundt. Kanskje jeg må lære Fusion enda bedre, og bli litt mere selvgående. Takker!
 
Husk at prøveperioden på Fusion varer kun ett år. Så hvis du ikke har tenkt å begynne å betale, så er det litt bortkastet å bruke mye tid på å lære seg det. Surt når man plutselig ikke kan jobbe videre på filene sine...
 
Husk at prøveperioden på Fusion varer kun ett år. Så hvis du ikke har tenkt å begynne å betale, så er det litt bortkastet å bruke mye tid på å lære seg det. Surt når man plutselig ikke kan jobbe videre på filene sine...
Man kan forlenge den prøveperioden, man må logge inn og velge gratisversjon på nytt. En bekjent av meg har gjort dette i fleere år. Men man vet jo aldri om de endrer noe slik at det tar slutt en dag..
 
Man kan forlenge den prøveperioden, man må logge inn og velge gratisversjon på nytt. En bekjent av meg har gjort dette i fleere år. Men man vet jo aldri om de endrer noe slik at det tar slutt en dag..

Jeg har hatt det noen år jeg også, men fant ikke noen måte å forlenge på sist det gikk ut. Så har du en oppskrift på hvordan det gjøres...
 
Tilbake
Topp