Hva med et DIY-underforum?

Hva med et underforum for alle de DIY-prosjektene folk har, for å skille DIY-litt bort ferdigkjøpte dingser i utstyrstråden. Der kan man evt også ha gode stickies som forklarer (og inneholder hvilke biter man trenger) hvordan man kan lage en magnetrører, herms-sløyfe, lage/koble termostat basert på stc, etc etc.
 
Tja, er det nødvendig? Det dukker som regel opp DIY-ting i alle utstyrsdiskusjoner der det kan være relevant, og jeg ser ikke helt nytten i å holde det strengt separert. Stickies med fremgangsmåter er derimot en utmerket idé.
 
Ett veldig godt forslag.
Mye enklere å ha oversikten over og finne de forskjellige DIY prosjektene.

:ilike:
 
Godt forslag som støttes fra denne kanten! Suverent å samle diy's i en egen seksjon, og da aller helst i tråder hvor man legger litt flid i å dokumentere/ta bilder av fremgangsmåte.
 
Kan dette tas opp til høring hos De Vise?

Etter å ha trålet forumet litt her i går igjen så ser jeg at en sticky som heter Ohms Lov er et must.
 
Kjetil S skrev:
Tja, er det nødvendig? Det dukker som regel opp DIY-ting i alle utstyrsdiskusjoner der det kan være relevant, og jeg ser ikke helt nytten i å holde det strengt separert. Stickies med fremgangsmåter er derimot en utmerket idé.
poenget er å samle det i eget underforum. det dukker opp DIY i utstyr, bilder og media, brygging og alle underfora i forumet. hadde vært fint å samlet det :) jeg ser på utstyr som et sted å diskutere erfaringer med utstyr, ikke som et forum for å diskutere hjemmelagede magnetrørere osv. et DIY underfora hadde nok fort blitt det største på dette forumet, så det er litt rart det ikke allerede eksisterer
 
Tilbake
Topp