Hvilket liggeunderlag til varmekappe?

Hei!

Kan tenke meg å kjøpe et liggeunderlag og skjære til slik at det passer rundt Speidelen (20ltr)....

Har dog hørt at folk opplever at noen liggeunderlag smelter eller går i oppløsning... Så... Har noen et godt tips? Er Europris' sitt et OK alternativ? :)
 
Jeg har et fra Clas Ohlson, og det har ikke tatt nevneverdig skade til nå (15+ batcher). Den siden som er mot kjelen ser nok ikke ut som den gjorde da det var nytt, men har ikke smeltet seg fast i kjelen eller gått i oppløsning eller noe sånt.
 
Takk for svar. Da tester jeg et slikt :)

Skal skjære det til slik at det passer perfekt... Nå må jeg bare finne en god måte å feste det på :)
 
Faktisk en god ide å bruke velcro! Pleier å ha noen meter liggende permanent da de har så mange bruksområder, men akkurat dette kom jeg ikke på at de kan brukes til! Thanks! :)

HansPB: Hadde planer om å kjøpe spennbånd helt til Rune kom på banen... Så takk til deg også! :)
 
Gaff er litt småkjipt hvis man f.eks har fått overkok og må ta av isolasjonen for å rense litt, da er det fort gjort å rive med seg ytterste delen av isolasjonen.
 
Er ganske fornøyd med en løsning som gjør at isolasjonen lett kan tas av og på kjelen uten å ta skade av det. Enten et passende product fra VELCRO® (eller andre produsenter) eller reimer burde funke bra.
 
Gaff er litt småkjipt hvis man f.eks har fått overkok og må ta av isolasjonen for å rense litt, da er det fort gjort å rive med seg ytterste delen av isolasjonen.
Tok alltid av isolasjonen på BB30'n ved nedkjøling - ingen grunn til å tviholde på varmen akkurat der ;)
 
Tok alltid av isolasjonen på BB30'n ved nedkjøling - ingen grunn til å tviholde på varmen akkurat der ;)
Har også pleid å ta den av når jeg begynner kjølinga. Tror det har fint lite å si på hvor fort kjølinga går, men pleier uansett å ta den av før jeg vasker kjelen så da er det tidspunktet vel så godt som noe annet;)
 
Tilbake
Topp