Hvor får jeg kjøpt stor type pakning til gjærlås?

Det jeg lurer på er en "stor" pakning til gjærlås. Har søkt på bung men da får jeg bare opp propper som går til carboys. Skulle hatt en som ser ut som en vanlig gjærlås, men som kan ta en tykkere blow-off slange.
 
Sist redigert:
Ikke for å være en party pooper, men jeg synes alle disse samletrådene er en dårlig idé.
Hva er egentlig hensikten med lange tråder, er det ikke bedre at vi ser i topic hva folk spør om?

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg går aldri inn på tråder med flere hundre innlegg der jeg ikke vet hva som diskuteres.
Jeg går inn på de trådene jeg synes har et interessant tema.
Sikkert greit for den som leser alt som legges ut, men de fleste gjør vel ikke det?
 
Forsåvidt et godt poeng. Blir kanskje litt lite svar å få da folk faktisk må akivt gå inn i tråden for å se hva noen spør om, som man sikkert ikke lurer på selv. Synd jeg ikke kan slette min egen tråd.

Jeg gjør om tittelen til akkurat dette spørsmålet.
 
Jeg vet det er forskjellige meninger om samletråder, så jeg skal ikke si hva som er best.
Vi kan jo være demokratiske og ta en poll, så får vi se hva folket mener?
 
Neida drit i poll. Argumentet ditt var godt nok, samletråd for akkurat dette var en dårlig ide :) Men samletråder for noe man er nysgjerrig på er jo greit, film/musikk/røverkjøp, hva har du i hånden og hva skal brygges og slikt er vel greit.
 
Hehe, litt for seint. Tråden ble nettopp publisert.
Det er noe jeg har tenkt på før også, så jeg synes det kan være interessant å se hva folket mener.
 
Tilbake
Topp