Hvor finner man godt øl til salgs?

Bodø, Hunstad - Eurospar
Øl fra ett stort antall bryggerier.
Ett fin plass for øl interesserte :)

Har selv kjøpt øl fra, 7 fjell, Haandbryggeriet, St Peter's, Kona, Ægir, Red Squirrel, World Top Brewer, Chakra, To Tårn, Austmann, Lervig og noen til.

De har fra mange flere produsenter også.

Karakter 6 for utvalg.

Fikk bakoversveis før påske da jeg tok turen innom. :)
 
Meløy kommune, Halsa - Matkroken.
Liten nærbutikk, med blant annet øl fra, Kona, Nøgne Ø og flere jeg iķke husker nå. Første plass jeg fant Kona Big Wave. Nydelig sommerøl, må prøve en klone snart.
Karakter 4 da de er en liten butikk, synes jeg utvalget er spenstig.
 
Matkroken Kjørsvikbugen, Aure kommune
Bittte liten nærbutikk med stort utvalg av øl. Kan nevnes: div Nøgne, div Ægir, div 7 fjell, Håndbryggeriet,
div engelsk øl, skotsk øl, spansk øl, Mythos fra Hellas, en italiener tror jeg jaggu jeg
har kjøpt der også og mye annet snask som jeg ikke husker i farta.
Pluss de fleste vanlige fra de største norske bryggeriene.
 
Bunnpris Elgeseter, Trondheim Kommune
Ett av de bedre utvalgene jeg har sett i Trondheim. (foruten gulating)
Bl.a Kinn, Nøgne, Austmann, Atna, Ægir, Klostergården, Staropramen, Founders, Mythos, Amstel, og en hel masse annet jeg ikke kommer på i farta.
 
Beergehn...ikke noe steder, men trenger du god czech pils, rema 1000 like ved Bryggen sas hotellet, ellers så har joker Sandviken ved Gjeble Pedersens gate (av de få steder som selger skikkelig brød! surdeig fra kolonialen...norsk brød bare suger baller, bare innrømme det gutter og jenter...) har ganske god (men dyrt!) ølutvalg...
 
Stavanger - Ica Støperigården

Har fått mye i det siste. Nevner blant annet (friskt etter minne) Mikeller, 7 fjell, Austmann, Kinn, Nøgne Ø, Gypsy Inc., Haandbryggeriet, Beer Here, Stavanger Brygghus.
 
Meny på Kolsås Senter (Asker) har et godt imponerende utvalg fra både inn og utland, mer enn noen nærbutikker jeg har sett.
Om jeg bare hadde bodd nærmere... Så hadde jeg vært enda blakkere.
 
I Oslo (og på Ski) finner du haugevis av øl på Ultra. Andre større matbutikker som enkelte ICA-butikker har også bra utvalg.

Ellers kan jeg anbefale bestillingsutvalget til polet, de har rundt 800 øl tilgjengelig.
 
Lørenskog: Gulating ølutsalg har åpnet på Triaden... Aaah, mye bra øl. De finnes også i Strømmen, bak Storsenteret.

Edit: Triaden ikke Metro.
 
Sist redigert:
Meny på Paletten kjøpesenter, Åsgårdstrand. Har en langvegg full med mikrobryggeriøl, har sett alle dere har nevnt over her på den veggen, pluss masse fra Tyskland, Belgia osv. Også de ser ut til å være mikrobrygget.. Nø, 7F, Ægir, Færder, den med tegneseriemunken(husker ikke navnet) pluss masse mer. Kan gå opp og ned langs veggen der i timevis bare for å se på alle etikettene...
 
Gulating Ølutsalg åpner butikk på Vestkanten kjøpesenter i Bergen i slutten av august eller starten av september
 
Tilbake
Topp