• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Hvor kjøper man dyppvarmer?

agedahl

Norbrygg-medlem
Som headingen sier så er jeg på jakt etter en dyppvarmer.
Er det noen som har en brukt  rimelig  til salgs eller har en link til nettbutikk som selger rimelig?
 
Jula biltema og clas phlson vet jeg har. Iallefall i sommerkvartåret. Såvidt jeg vet er jula sin mest bang for the buck av de tre. 850w for 80 kroner.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Aha. Så for meg grilltennere. men det var nok ikke det du mente da.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Kjøpte en 3.5kw m termostat rimelig fra ebay. Lang stamme. Den fungeree utmerket og er stadig i bruk. Har ikke linken her, men kan evt se om jeg finner den. Er rød i plasten og omtalt her på forumet.

--
 
Hans Einar skrev:
Kjøpte en 3.5kw m termostat rimelig fra ebay. Lang stamme. Den fungeree utmerket og er stadig i bruk. Har ikke linken her, men kan evt se om jeg finner den. Er rød i plasten og omtalt her på forumet.

--

Finner du en link el så hadde jeg blit glad
 
Hans Einar skrev:
Kjøpte en 3.5kw m termostat rimelig fra ebay. Lang stamme. Den fungeree utmerket og er stadig i bruk. Har ikke linken her, men kan evt se om jeg finner den. Er rød i plasten og omtalt her på forumet.

--

Fant en 3500W på Ebay.
500.- inkl frakt
 
Lurer også på en slik. 3 kW er jo heftig på lite varme-areal. Opplevd noen problemer med svidd vørter?
Jeg har en slik en.Bruker den bl.a i kokekjelen, på en 39L kjele gir den akkurat en flott rullende kok (må slå av 2kW kokeplaten kjelen står på). Har ikke opplevd problem med svidd vørter, sist helg kokte jeg et brygg med BG 1080 som endte 1092 uten problem.
Blir litt belegg som må vaskes av etter bruk (type grått).
Termostaten var forøvrig defekt når jeg fikk den, men den hadde jeg lite bruk for uansett så jeg røsket elektronikken ut av den.Bruker den på en PID hvis jeg trenger effektregulering.
P.S Min er uten jording, som ikke er ideelt.Kjøpte en jordfeilbryter på Biltema som varmeren koples til for økt sikkerhet.
 
Da blir det en slik på meg også. Har 1,8 kW induksjon i bunn på en 36 L fra før. 4,8 kW burde klare å få biffen opp i kok på levelig tid :D
 
ImageUploadedByTapatalk1429451468.676480.jpg
9kw fra ebay. Rørmuffe og sveiste på et rør. Har bare brukt den 2 ganger, men ikke svidd noe vørter.
 
Tilbake
Topp