Jeg har kjøpt flasketreet i plast fra Brouwland men denne fra IKEA er sikkert brukbar og veldig billig for de som ønsker det.
RVS og nedfellbar :skitbra:
Hva, trives du ikke på IKEA? De har i alle fall greie kjøttboller. Hadde jeg bare kunne ha funnet den hemmelige "magnetrører-og-refraktometer-avdelingen deres...
Hva, trives du ikke på IKEA? De har i alle fall greie kjøttboller. Hadde jeg bare kunne ha funnet den hemmelige "magnetrører-og-refraktometer-avdelingen deres...
"Skal bare...", "hadde det ikke vært fint..", "vi trenger egentlig...", "den gamle [fyll inn aktuell vare] er litt ødelagt, vi burde...", "servietter trengs alltid...", "Bare se på denne...", "ungene må ha ny..." osv., osv.
Men en kompis fant for nærmere ti år siden noen glass som var veldig fine til belgisk øl.
Joda, har kjøpt en god del på Ikea, og kommer til å handle mer, men finner ikke den store gleden i å surre mellom hundrevis av svirrende handlekåte for å finne en rustfri benk, glass, gjesteseng eller rød brødfjøl i den gjennomtenkte løypa deres. Foretrekker heller å se hvor kort tid det er mulig å bruke der inne, og samtidig komme ut med bare den varen man hadde tenkt å kjøpe.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.