JEG
Moderator
Platetopp med induksjonssone: 1 x 185 mm.
Strømstyrke: 8,5 A
Totaleffekt: 2000 W.
1 x 2000 W induksjonssone.
Spenning: 220-240V.
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00331627/
Hva bidrar du i denne tråden for TS. Skam degHvilken har du kjøpt da @Finn Berger ? Brygger ikke du på en 36 liters kasserolle for tiden?
Syns denne fra IKEA så litt spinkel ut?
Hvilken har du kjøpt da @Finn Berger ? Brygger ikke du på en 36 liters kasserolle for tiden?
Syns denne fra IKEA så litt spinkel ut?
sjon av kjelen så vil det gå braKan jeg få god "rullekok" på 25-30 liter vørter i en 50L kjele med denne, eller er effekten for lav?
Lurre
Vurderer selv samme kjele og induksjonsplate. Så dette var gode nyheter.Vi bruker denne ikea platen på en 36l ss brew tech kjele. Fungerer utmerket. Har hatt 34L til kok uten problemer. Tåler vekta og, men vi er forsiktige .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vurderer selv samme kjele og induksjonsplate. Så dette var gode nyheter.
Med Norbrygg sin rabatt på Bryggselv sin SS Brew Tech kjele så blir jo prisen ganske fornuftig også. ( 1900 + 600 = 2500 )
Jeg tester tirsdag neste uke og rapporterer inn her.Det er en billig og grei løsning . Vi tenker på og kjøpe en dyppvarmer for og spare tid når mann venter på kok..
nevner og at vi har varmekappe på alle kjeler og at vi brygger inne.
Er ikke sikker på omdu får skikkelig kok på ikea platen om dy brygger ute.
Tommel oppJeg tester tirsdag neste uke og rapporterer inn her.
Har en kompaktbrygger som jeg pr idag på brygger med ute. Og bruker kun 2000W elementet når jeg koker fin rullende kok med denne, så jeg tror at dette skal gå greit.Det er en billig og grei løsning . Vi tenker på og kjøpe en dyppvarmer for og spare tid når mann venter på kok..
nevner og at vi har varmekappe på alle kjeler og at vi brygger inne.
Er ikke sikker på om du får skikkelig kok på ikea platen om du brygger ute.