Infeksjon av Star san?

FrodeSy

Norbrygg-medlem
Dette høyrest kanskje heilt vanvittig ut, men kan ein klare å få til dette? T.d. ved å etterfylle ny star san på ei flaske med restar av gamal starsan? (Veit ikkje kor gamal den kan vere.)

Eg må foreta nokre grep etter mitt andre infiserte brygg på rad. Eg har bytta ut gjæringskara, men valgte å ikkje bytte krana for å teste. La denne i stoutrens-blanding i ein halvtime før grundig skylling og desinfeksjon med Starsan. Likevel smakte det surt av impy porteren min ved flasking. Alt dette går no i søppela og så skal eg kjøpe alt nytt til neste brygg.
 
Ja. Hvis den er gammel nok, men da skal den være kjempegammel og da økt betraktelig i Ph. Så mye at det høres fjernt ut hvis du ikke har klart å vanne den ut.

Ta en tankerunde. Hva er det som er i kontakt med vørteren din etter koking? Du tapper det vel og? Der er det noen komponenter i sving.
 
Mange ting kan gå gale etter kok. Eg har i alle fall ikkje kjent noko feil smak av vørteren. Snarare tvert imot - noko som gjer det ekstra forbanna kjedeleg. Siste brygg, Impy porter, smakte nydeleg etter 12 dagers gjæring, men etter 18 dagar (ved flasking) var det etter mi vurdering svært surt. Flaska det likevel med håp om betring. Erfaring tilseier å tømme ut og brygge på nytt.
 
Star-San kan miste sin desinfiserende virkning ja, blir pH'en for høy blir den ofte mindre gjennomsiktig, melkeaktig. Har opplevd det en gang.
Så god praksis er å blande ny Star-San før hver bruk, det koster så lite også.
 
Absolutt få kroner å betale for god hygiene.
Star Sanen eg brukte har vanleg farge, men smaker kanskje litt syrlegare enn før. Kanskje eg har brukt for mykje Star San kontra vatn? Skal i alle fall blande ny før neste brygg.
 
Hvitfargen i gammel Starsan bunnfeller etter en stund, så den kan bli blank igjen om den har stått utblandet en stund. Men uutblandet Starsan burde stå seg lenge, tror jeg.
 
Tilbake
Topp