infeksjon i øl?

:fyflate: Smakte såvidt på mine siste to brygg denne helga, egentlig mest for å teste co-mengden i ølet. Dette er ein tjekkisk pils og ein bayer.. Desse har vore lagra på Corneliusfat i 3-4 veker. Første smak på bayern var totalt elendig, heftig bitter med gjær om humlesmak.. etter og ha tømt ut eit glass så vart smaken totalt annerledes,  med passe maltsmak og nydelig humlearoma. Smakte så litt på pilsen som hadde samme"drittsmak" som bayeren først hadde... Gjorde som sist og tømte ut resten av glasset. Natta etter våkna eg imidlertid av sviende uro i magen og alt annet god følelse etter smakinga... panikk no då eg lurer på om to satser går i vasken her... Kan dette vera tegn på infeksjon i ølet? Korleis kan eg evt finne dette ut før eg heller det i vasken.. Skummelt med meir smaking for å finne det ut   :eek:ppkast: Eller har eg bare fått i meg gjærrester som har vore nederst i fatet?  
Andre som har lignende erfaring eller tips?  
OG på begge var 1052. Fg 1012 -1014
 
Høres ut som du har smakt gjærslam. Tapp et nytt glass eller to. RDWHAHB.
 
Så dette trenger ikkje vera noko tegn på infeksjon?
Kan øl bli infisert uten at dette merkes på smaken, og korleis vil det evt slå ut dersom en drikker det??
( Fekk ein smule panikk ei stund kan en trygt sei... Føler me har vore flinke på desinfeksjon under heile prosessen så forstod ikkje heilt dette.)
 
Du svarer antakelig selv her:

VidarL skrev:
etter og ha tømt ut eit glass så vart smaken totalt annerledes,  med passe maltsmak og nydelig humlearoma.

De første par glassene har ofte en god del bnnfall med i seg. Kasser dette og smak på nytt.

Hva "infeksjon" smaker, er det ikke så lett å svare kort på. Det vil komme an på hva slags type infeksjon man eventuelt har fått.
 
Av det jeg har skjønt så blir man ikke syk av en infisert øl. Men jeg har ikke satt meg inn i det. Det spørs kanskje hva det er infisert av. Hvis du finner en død rotte eller lignende i karet er det vel iallefall ingen grunn til å spare på det.

Gjæringa virket jo normal nok.

Gjør som Gahr over her sier :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 
Har no tappa fra to urørte fat og opp i 5-6  beger... Ser det blir litt gjærslam i første begeret, men det var ikkje rare mengden. Er det gjærslammet nok til å bli dårlig??? Smakinga no etter tapping  må eg ta seinere i kveld  ;)
Ps; Fant ingen rotter i karet nei  :hadet:
 
VidarL skrev:
Har no tappa fra to urørte fat og opp i 5-6  beger... Ser det blir litt gjærslam i første begeret, men det var ikkje rare mengden. Er det gjærslammet nok til å bli dårlig??? Smakinga no etter tapping  må eg ta seinere i kveld  ;)
Ps; Fant ingen rotter i karet nei  :hadet:

Bare hell ut de begerne med gjærslam. Drikk resten som sikkert smaker innertier.
Du blir ikke syk, altså syk syk av ølgjær. Men du det er jo ikke helt fantastisk å drikke gjær, føler deg ikke som en sprinter (med mindre han er fra ukraina) på startstreken hvis du har helt i deg masse gjær.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
 
Takker for svar... Får vel "ta ansvar" og teste om det smaker bra etter uttømming av eit par glass.... Er ølet som det skal vera så har eg mange gode venner å dele med, blir eg sjuk har eg andre eg kan dele med...  >:D
 
Til info smakte ølet innertier ja...  Gjærslam er fæle greier.... Ølet var det ikkje....  :ilike:
 
Tilbake
Topp