Interesse for fellesbestilling av malt?

OrjanP

Norbrygg-medlem
Jeg har kontakter innen råvareindustrien og kan kanskje få til levering av hele paller med malt.

Så jeg lufter interessen for dette her i Stavanger/Jæren samt ønsker å høre hvor "smertegrensen" går når det gjelder pris.
Jeg har ennå ikke forespurt pris, tenkte å gjøre det hvis det blir nok interesser for en pall eller 2.

Ser den lokale pusher ligger rundt 16,- pr kilo før rabatt, samt at hele paller fra Fuglsang kan skaffes for rundt 10,- kg via Per Inge.

Hør av dere om det er interessant i det hele tatt eller om jeg bare skal legge det på is inntil videre.
 
Høres intresangt utkunne heve meg på 2 sekker med pilsnermalt(er ikke medlem av Stavanger Bryggerlaug ennå)
 
Hei igjen

Hørte litt løst med leverandøren i dag og fikk vel egentlig beskjed at hvis de skulle komme under den prisen som rimeligste alternativ (Fuglsang) så snakket vi om en hel lastebil. Det er nok litt i overkant for oss hjemmebryggere og jeg legger derfor ballen død inntil videre.

Men jeg noterer meg at det kan være interesse så det kan jo være vi skulle se litt mer på pallebestilling via olbrygging.no.
Håper noen kan ta det videre, tiden min strekker ikke til på denne siden av påske.
 
Tilbake
Topp