Interesse for felleskjøp av malt

Hadde en liten samtale med Vin & Bar i går om mulighetene for å få igang et lite felleskjøp av malt, ala DETTE felleskjøpet som ble kjørt i fjor. Fikk beskjed om at dette fint kunne gjennomføres, men at det krevde en viss oppslutning for å kunne gjøres.

Så, er det noen som vil være med på dette?
Dette er kun en forespørsel for å sjekke interessen blant folk, er det lite interesse blir det ikke noe. :)

EDIT: Lager en liten liste over interessenter her:

- RobertE: 6-7 sekker.
- Morten K. Agerup Myhr: 2-3 sekker.
- RawRoffe: 2 sekker.
- Brynsj: 4-6 sekker.
- magne1972: 3-4 sekker.
- eirikhm: 2 sekker.
- FrodeNor: 2 sekker.
- JørnK: 2 sekker.
- Bård: 2 sekker.
- Rolf: 2 sekker.
- jølle: 2 sekker.
- oksholen: 2-4 sekker.
- nordtvedt: 4 sekker.
 
Fellesbestilling av malt er vel og bra, men hva med humle? Frister det ikke med humle til 150,-kg i stedet for de uhyrlige prisene vi betaler i dag? Se bare på hva lund teknik selger humla si for...
 
Bård skrev:
Fellesbestilling av malt er vel og bra, men hva med humle? Frister det ikke med humle til 150,-kg i stedet for de uhyrlige prisene vi betaler i dag? Se bare på hva lund teknik selger humla si for...

Ingen protester på det på dette holdet, og Vin & Bar sa at de gjerne var med på å lage fellesbestillinger til gode priser på andre ting også.
Siden dette er en interessetråd, kan vi godt utvide det til forespørsel om felleskjøp på humle også.
 
Wohooo!!! jeg er med! (nå vet jeg at det er begrenset utvalg på en rekke humlesorter for tida, så her må vel nesten v&b på banen med noen aktuelle sorter..)
 
Jeg vil helt klart være med på en slik bestilling! Er snart tom etter sist gang og kan trenger 4-6 sekker.
 
Ketil skrev:
Er det fortsatt snakk om NOK 250 inkl mva pr sekk?
Som sagt er dette kun for å måle om det er interesse for dette. Vin & Bar ville gjerne ha et tall på antallet interesserte. Skal prate med de på mandag, og se om jeg får en pris da. Eventuelt kommer de vel online her og poster info om dette.
 
Bare sånn for å holde litt liv i denne tråden, jeg pratet med Vin&Bar på mandag. De skulle skaffe til veie nye prislister fra leverandørene før vi kunne få en endelig pris på dette.
 
RobertE skrev:
Bare sånn for å holde litt liv i denne tråden, jeg pratet med Vin&Bar på mandag. De skulle skaffe til veie nye prislister fra leverandørene før vi kunne få en endelig pris på dette.

Skjer det noe med dette initiativet?
 
Tilbake
Topp