Julebrygg 2

Hei alle i nedre romerike bryggelaug.
Brygget er snart ferdig, kom med forslag til sammenkomst.
Har skrevet noe forslag, kom med innspill. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Hei gutta.
Ser nå at forslagene mine ikke er kommet ut.
Prøver på nytt. Bjarne HB skal holde et gjærstarterkurs, og i og med at han bygger om hjemme blir det litt
vannslelig å holde det hos ham. Vi kan gjerne ta det hos meg, og kombinere det med å drikke opp homsebrygget.
Vi må jo ha litt julemat til, og tenkte at vi kunne lage et spleiselag på maten.
Kom med forslag til julemat, og hvor mange som vil være med.
Det begynner å bli lite ledige helger før jul, men vi kan jo ta det en ukedag også. >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Har nevnt det under "Tiden går" tråden. Sett opp noen datoer det passer for deg Knut, så kan jeg sette opp et doodle skjema.
 
Jeg har mulighet til å huse et drikke og spisemøte jeg også, men har nok ikke plass til noe fellesbrygging. Jeg ser vel for meg at vi kanskje tar dette en dag vi ikke trenger å stå så tidlig opp neste dag, for eksempel en fredag. Jeg har mulighet 9. og 16. desember, ellers begynner det å bli trangt mellom ledige dager i desember.
 
Sorry, men mac'n ligger i en av mange esker i huset. Akkurat flyttet, men skal doodle så fort som mulig.
 
Lagt inn noen hverdager også Morten..  :)

Da har jeg snakket med Kut, og vi ble eninge om å holde et lite lage med jukkebrygg og spekemate. Siden vi begynner å bli en del sjarte sjeler i dette lauget, foreslår vi spleise lag (ikke Morten, siden han allerede har servert en helt fantastisk måltid  :skitbra: )
Det er frist for påmelding ONSDAG 30.11  :eek:

Vel møtt!
 
Jeg kjøper inn spekemat, men jeg tenkte at hvis noen vil ha spesiell
spekemat, kan de ta med seg, ikke alle liker samme mat.
Eventuelt må de komme med sine ønsker, så jeg får kjøpt inn.
Enkelt men pompøst. >:D >:D >:D >:D >:D >:D
 
Roger skrev:
Så det er er hjemme hos deg 30/11 eller er det fristen?
Fristen for å svare er 30.11. Gå lenger opp på tråden, og klikk på doodle linken. Der velger du de dagene du kan, og lagrer.
 
:roedme:

OKI.  Fik mailen, men ble litt forvirret.

Skal oppdatere i tabellen. Og denne gangen stiller jeg uten bil    :cheeky:
 
Litt missvisende poll kanskje, i og med at det er mange dager som er satt opp uten at Knut har krysset av for at han kan. Og siden det er der vi skal være er det vel greit at han er hjemme..

Som andre sier; bilen blir hjemme denne gang.  :namnam:
 
Hei gutta.
Det er forandring i menyen, det blir ordentlig JULEMAT.
Glem spekemat, når det er julehomseøl, skal det være juuuuuuuuuuuuuuuuulemat.
Hvis noen av dere er muslim, gi beskjed til meg på tlf. 91 62 01 30.
Håper Helge kan holde starterkurs samtidig.
Vel møtt.
Knut
 
Tilbake
Topp