Kan naturleg sidergjær brukast om att?

GunvaldK

Norbrygg-medlem
Når eg har tappa om sideren tok eg vare på gjæra. Eg lurer på om den kan væra verdt å bruka i andre brygg som f.eks. til å laga sider av butikkjuice.

Eplesafta som var ferskpressa kjøpte eg hjå Hardangersider sist haust. Har brukt oppskrifta som eg fekk med og ikkje tilsatt gjær. Gjæringa starta naturleg og den har stått og gjæra ved 9 grader.

Spent om nokon har synspunkter på dette?
 
Har ingen aning, men hadde det ikke vert moro og bare prøve som et eksperiment. Eplejuice for du billig på mange butikker, give it a shot, plutselig blir det bra.
 
Takk for svar.

Eg lurer også på kva egenskap ein slik gjær kan ha. Nokon som har erfaring med det? Kan den f.eks. brukast til gjæring av øl? Som nybyrjar har eg ikkje erfaring med gjær. Me har kun brukt tørrgjær på dei øla me har laga til no. All gjær er vel i utgangspunktet henta frå naturen.
 
Hvis sideren smaker bra, så er det bare å bruke gjære på nytt! Jeg har brukt (kommersiell) sidergjær i øl, og det funker det. Ikke min beste øl akkurat, men ok nok. Litt preg av eple o.l., så utfordringen er egentlig bare å finne en øltype det kan passe til.
 
Tilbake
Topp