Kan noen som driver med stål lage en slik til meg?

Ah, but of course.

Da har jeg et annet spørsmål. Jeg skulle gjerne mekanisk separert denne braketten fra bryggerbordet, da vibrasjoner forplanter seg og det bråker. Tidligere, før jeg rotet bort braketten jeg hadde så skrudde jeg gjennom små gummiplater, som lå mellom bordet og braketten. Men skruene går fortsatt inn i bordet. Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan løse dette? Har hengt den opp i o-rringer og, men det ble slarkete og ringene røk over tid.
 
Ah, but of course.

Da har jeg et annet spørsmål. Jeg skulle gjerne mekanisk separert denne braketten fra bryggerbordet, da vibrasjoner forplanter seg og det bråker. Tidligere, før jeg rotet bort braketten jeg hadde så skrudde jeg gjennom små gummiplater, som lå mellom bordet og braketten. Men skruene går fortsatt inn i bordet. Er det noen som har noen forslag til hvordan jeg kan løse dette? Har hengt den opp i o-rringer og, men det ble slarkete og ringene røk over tid.
http://www.ebay.com/bhp/vibration-isolation

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
 
Eller. Når jeg tenker meg om så er kanskje ikke de helt egnede. Det blir jo sideveis belastning på de der siden pumpa mi henger. Vet ikke hvis de klarer vekten av pumpa.

Edit: Det er vel en del sideveis belastning når man spinner igang en vaskemaskin og. Jeg gir de et forsøk i morgen. Takk for tips.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp