Karboneringsdrops uten øyevipper

Har fått kontakt med ett firma i Sveits som selger de karboneringsdropsene fra Beer & vine i Italia som ikke gir øyevipper. Jeg hadde tenkt å bestille 5 kg til meg selv, men fikk oplyst att diferansen mellom 5 kg og 10 kg var under 10 sfr.. altså 80 nok i frakt. er det noen i mitt distrikt som vil være med på en bestilling?
Bestiilingen skjer mid juni og levering første uke i juli.... betaler du pre bestilling får du det for kost. Jeg er litt usikker på hva Mva blir, burde bli 15% siden det er matvare... men skal kontakte tollen om dette.. nytter ikke å få ett Sveitsisk firma til å skrive feil faktura summ.... Antatt pris blir mellom 200 og 250kr pr kg... ja sjukt dyrt for sukker, men er lat og da er det ok for meg (Muntons som gir øyevipper koster ca 350kr kiloen)
 
tro meg ingen av dem er det pr. nå.... alt jeg finner, bryggebutikk og Europris er #17 batchen. men for all del om du il betale 80-90 kr mer for kiloen for noe som kansje funker er det opp til deg... ikke er du i mitt distrikt heller
 
Tilbake
Topp