Kegerator til utlån/utleie?

n5k

Norbrygg-medlem
Heisan!

Mine foreldre feirer 40 år som gift i slutten av januar, og jeg tenkte at min gave til dem kunne være å servere to hjemmebrygg under festlighetene, siden begge to er glade i ølet mitt.
Jeg har lyst til å gjøre dette med stil, og har cornyfat og co2 stående klart, men jeg mangler noe stilig å tappe det fra. Jeg er lite sugen på å stå med picnik og kødde, så jeg lurte på om det var noen vennlige sjeler her inne som har en grei kegerator med plass til to 19l. cornelius som de ville låne/leie bort en av de siste helgene i januar? Jeg har en 4kg. CO2-flaske, men dersom det ikke er plass til denne, eller går an å ha den stående ved siden av, så fikser jeg 2kg. eller Sodastream-flaske for anledningen. Planen er å bygge en keezer selv, men sliter med noen leieboere som stakk av fra en regning på 21000, så det er litt vel trangt økonomisk for tiden, hehehe

Så - har du noe stilig stående som du kan tenke deg å leie ut? I så fall: bilde og pris?

:D
 
Skulle gjerne sagt ja, men min er under bygging og trolig ikke ferdig til den tiden.
 
Har en ølkjøler du kan få leie billig. Merket er Cornelius, men funker på samme måte som Bryggselv sine Lindr kjølere. Funker utrolig bra. Det er to tappekraner på denne. Tar forholdsvis liten plass på bordet.
 
Tilbake
Topp