Kegeretor

Har en gammel gram med samme yttermål, den tar så vidt 3x19liter.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ok supert. Synd de ikke skriver innvendige mål.. noen som har navn på skap som tar 4 eller mere?
 
hmm det er vell muligens lettere og finne en litt større fryseboks kansje. de er vell en del billigere en kjøleskap og.
så en til 2000 på tilbud oss expert. 200L
 
Ser etter et kjøleskap til fat. Ser at ERF2004AOW tar 4x19l, er dette med eller uten gassflaske? Har du noen bilder av kjøleskapet i bruk, Oberstbräu?
 
Du må få ølet ut fra skapet på et vis. Vanligvis ved å lage hull. Hvorfor ikke ha en tynn slange ut til gass? Ikke viktig at CO2 står kaldt
 
Ser etter et kjøleskap til fat. Ser at ERF2004AOW tar 4x19l, er dette med eller uten gassflaske? Har du noen bilder av kjøleskapet i bruk, Oberstbräu?
Her er et med 2x 19l og 4x 12l. Sverger selv til å bruke Sodastream i kegerator. Tapper minst 4 fat på én flaske. Får fint plass mellom fatene. Så får den store CO2-tanken stå i bryggeriet.
bada16c95f3338830c9ae4b186cc9402.jpg
 
Jeg har syslet lenge med idéen om en database over kjøleskap og frysebokser til kegeratorbruk, men jeg har vondt i ryggen og får ikke gjort noe med det. Man kunne hatt en database her på forumet, der folk plotttet inn mål, hvor mange fat, køpsted, hvor kjølelementene går og hvor man kan bore, osv. Når man da står i en butikk eller vil sjekke opp et brukt kjøleskap, så kan man gå inn i denne databasen kjapt og enkelt på mobilen, for å sjekke. Om man vil ta det ett steg videre, så kan man lage en fancy app, og gå internasjonalt. Dette er en genial idé, vedkommende vil antagelig tjene seg søkkrik. Værsågod!
 
Jeg startet samtaler med Elkjøp sin innkjøpsdirektør for hvitevarer for 1/2 år siden. Ser om de kan få laget et kjøleskap rimelig med plass til 4*19L
Jeg vil ikke være med på salg / kickback, men mener dette vil være et godt produkt for dem og oss hjemmebryggere
Tanken er at det produseres med ferdige gjennomføringer på begge sider (ved behov), og med gjennomføring og fester for montering av tappetårn i toppen
 
Sist redigert:
IMG_3063.JPG Slenger på et bilde av min, her med 3x19 og 1x12. Skal måle litt etterpå, men TROR jeg kan presse inn 6x19 og sodastream hvis jeg tar ut hylla og stabler i høyden som @Oberstbräu har gjort.
 
Tilbake
Topp