Kinn Pilgrim

Hei.

Fruen kom hjem fra byen for litt siden og hadde da smakt Kinn Pilgrim. Dette hadde falt i smak og nå lurer jeg på hvordan man kan kopiere dette.
Jeg har selv ikke smakt dette og aner vel rett og slett ikke helt i hvilken kategori det havner en gang.
Noen som har en oppskrift å dele?

Endre
 
Send en mail til el@kinn.no så får du nok svar. Espen er en åpen mann om sine oppskrifter.
 
Hei.

Ja, jeg fikk svar.
De er ikke helt fornøyd med oppskriften ennå, så endringer kan skje.

Her er oppskrift på Pilegrim slik eg hugsar den (har ikkje bryggjeskjema for handa). Håpar du kan tyde det.

11,6-2,9 grader plato
4,7% alkohol
Meisking ved 66 ºC
95% maris otter pale ale malt
5% pale crystal malt
Wyeast 1318 London Ale III ved 21 ºC
33 IBU
Target som bitterhumle. Aromahumle er 0,3 g/l Amarillo, 0,6 g/l Centenneal og 0,6 g/l Fuggles. Skal koke i 5 min og så trekke i varm vørter 15 min.

Men vi kjem i nær framtid til å endre humlinga på Pilegrim, så følg med og kjøp det utover vinteren. Target er på veg ut og inn kjem truleg meir Fuggles og East Kent Goldings.

mvh
Espen Lothe

Har ikke fått prøvd denne selv ennå, men den står på TOBREW listen.
 
Overraska over humlinga med Amarillo og Centennial. Den såg eg ikkje kome. Godt øl forresten.
 
Hei.

Ja, jeg fikk svar.
De er ikke helt fornøyd med oppskriften ennå, så endringer kan skje.



Har ikke fått prøvd denne selv ennå, men den står på TOBREW listen.











- Lyst engelsk øl 4,5%

Pilegrim er ein lys og frisk engelsk bitter i Yorkshire-stil og det aller fyrste ølet som vart bryggja på Kinn Bryggeri i starten i 2009. Den er basert på den beste malten på marknaden: Maris Otter Pale Ale malt frå Thomas Fawcett, samt lys karamellmalt. Bitterheita er tydeleg og humlearomaen er frisk. Vi brukar hovudsakleg tradisjonelle engelske humlesortar (Target og Fuggles), for å gi den rette blandinga av krydder, jord og blomster. I tillegg gjev vi Pilegrim eit lite løft av amerikanske sitrustonar i aromaen med Centennial og Amarillo. Pilegrim blir tilsett eit enzym som bryt ned gluten frå bygg og er eit glutenfritt øl (<20 ppm). Passar fint til lyst kjøt, pizza, pasta og ikkje altfor sterkt krydra mat.

Malt: Maris Otter Pale ale malt og lys karamellmalt
Humle: Target, Fuggles, Centennial og Amarillo
Gjær: Wyeast 1318 London ale III
 
Tilbake
Topp