Kjøleskap under benk

Jeg er på jakt etter et kjøleskap som må passe til 2 stk 19l fat. Planen var å borre i toppen for å trekke ut slanger til tappetårn.

Hvilket kjøleskap anbefaler du? Kjøper gjerne nytt.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Hei, vi kjøpte et Whirlpool-kjøleskap uten frysedel inni, 85 cm høyde, og har helfoliert det, se vedlagte bilder.
 

Vedlegg

  • kjøleskap1.jpg
    kjøleskap1.jpg
    82,2 KB · Sett: 537
  • kjøleskap2.jpg
    kjøleskap2.jpg
    104 KB · Sett: 533
  • Kjøleskap3.jpg
    Kjøleskap3.jpg
    92,2 KB · Sett: 529
  • Kjøleskap4.jpg
    Kjøleskap4.jpg
    90,8 KB · Sett: 505
Takk. Da kjøper jeg samme sort. Tøff folie! Hvor fikk du lage/kjøpt den?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Slenger meg på tråden jeg da jeg selv er igang med planlegging av kegerator og akkurat fått tillatelse fra fruen!
Kunne tenke meg å ha ett lite kjøleskap/fryser/vinskap som passer til 3 stk 19L corneliusfat. Karbonerer naturlig og bruker sodastreamflasker så trenger ikke særlig ekstra plass til co2-tank.
Tror du 3 kegs passer inn i dette kjøleskapet? Evt forslag til andre? Matsui ser jeg er rimelig.
 
pinpoint skrev:
Slenger meg på tråden jeg da jeg selv er igang med planlegging av kegerator og akkurat fått tillatelse fra fruen!
Kunne tenke meg å ha ett lite kjøleskap/fryser/vinskap som passer til 3 stk 19L Corneliusfat. Karbonerer naturlig og bruker sodastreamflasker så trenger ikke særlig ekstra plass til CO₂-tank.
Tror du 3 kegs passer inn i dette kjøleskapet? Evt forslag til andre? Matsui ser jeg er rimelig.

Hei, i vårt skap er det akkurat plass til to fat, samt en sodastreamflaske, skal du ha inn tre fat, så blir disse skapene for små.
 
Hei. Kan dere fortelle meg hvilken type kjøleskap dere har (liten størrelse), hvor 2 Cornelius fat går inni. Whirpool WMT 502 som det refereres til over ser ikke ut til å være så lett å få tak i lenger. Linker og spesifikasjoner settes pris på. Om det er noen som er helt flat i bunn er det å foretrekke. På forhånd takk.
 
Hei, vi lette veldig lenge før vi fant dette skapet, største utfordringen var å finne et skap der det var flatt nede, og samtidig at "klumpen" med lys og temperaturregulatorene ikke var for stor.... Har ingen gode alternativer til deg, dessverre.
 
Tilbake
Topp