Kjøleskapet mitt, hvordan ser deres ut eller ikke ut!

Knut-Erik

Norbrygg-medlem
Kjøleskapet er klart til brygge helg.
Ægir ipa, lervig ipa, india saison,Ægir ratatosk, delerium tremens, hjemmelaga beer geek breakfast og
Gulrot/Eple IPA, KnutKnut Pale ale og Wit på fat.
 

Vedlegg

  • kjøleskap.jpg
    494,2 KB · Sett: 286
liker godt stc-1000 plasseringen din :)
Har du sett min? ;)
Jeg driver og forsker på annen type sensor som er litt mer plasseringsvennlig i kjøleskap til min... (nå henger min i en isoporbit og tape rund gjæringskarret....
ellers fint kjøleskap, og likte inneholdet :)
 
Flott skap. Jeg er i forhandlinger med en ikke-helt-overbevist forlovede om at jeg må få meg kjøleskap jeg óg. Så langt uten særlig hell.. Må nok massere noen føtter snart..

Men "Gulrot/Eple IPA" krever en forklaring, hva er det du har gjort??
 
magne1972 skrev:
liker godt stc-1000 plasseringen din :)
Har du sett min? ;)
Jeg driver og forsker på annen type sensor som er litt mer plasseringsvennlig i kjøleskap til min... (nå henger min i en isoporbit og tape rund gjæringskarret....
ellers fint kjøleskap, og likte inneholdet :)
Jeg tok av dekselet foran det er jo bare pynt hullet var bare å forstørre, den er koblet direkte og styrer kunn kompessoren, den gamle termostaten er koblet ut.
 
Eirik Indregård skrev:
Flott skap. Jeg er i forhandlinger med en ikke-helt-overbevist forlovede om at jeg må få meg kjøleskap jeg óg. Så langt uten særlig hell.. Må nok massere noen føtter snart..

Men "Gulrot/Eple IPA" krever en forklaring, hva er det du har gjort??
rug ipa på som er tørr humlet med 1kg eple og 1kg gulrot 10 dager og 30 g med cascade en uke.
 
Tilbake
Topp