• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ønskes Kjøpt Knockout punch - Hullstanser

Jan-Erik Romøren

Norbrygg-medlem
Hei. Jeg skal inn med varmeelementer i kjelene mine og trenger 41mm knockout punch / Hullstanser. Er det noen som har en slik til overs?
 
Brewpower har slike, mener de har akkurat den du er ute etter.

edit: her har de også: https://www.topptools.no/butikk/hulltagningsverktoy/ruko-hullstansere

er jo ikke gratis akkurat... vet alt om det, har kjøpt 3-4 stykker fra norsk nettbutikk
Hei. Takk for svar. Jeg så brewpower har, men 38.1mm. Det er litt for lite. Så også at både topptools og brewshop har til en nyre og halv lever :p

Er flere som selger på aliexpress, men det er mye surr med voec og mva om dagen, pluss faktum at det tar mange uker...
 
Hei. Takk for svar. Jeg så brewpower har, men 38.1mm. Det er litt for lite. Så også at både topptools og brewshop har til en nyre og halv lever :p

Er flere som selger på aliexpress, men det er mye surr med voec og mva om dagen, pluss faktum at det tar mange uker...
Aah, tok det på husken. Den er tydeligvis ikke helt på plass :p
 
Jeg har brukt stegbor til å lage hull til kran med, men jeg veit ikke om du finner et med den diameteren du trenger. Et raskt søk brakte ikke opp noe med større diameter enn 38 mm.

Og stegbor er ikke billige, de heller:(.
 
Sist redigert:
Tror du skal ha gjort unna en del håndjagere hvis du skal klare å holde igjen drillen opp til 41mm med stegbor :p

det lugga hvertfall drøyt de gangene jeg har prøvd meg på stål, og har aldri vært i nærheten av 41mm
 
Det blir nok hullstanser for min del. Tar ikke sjansen på stegbor i forhold til at jeg ønsker det helt strøkent.

Virker som om jeg må bestille fra aliexpress da...
 
Tilbake
Topp