Københavns-tur? Brukte Cornykegs.

janh

Norbrygg-medlem
Her er en e-post fra Maltbazaren:

Kære Bryggere,
Nu er der igen mulighed for at bestille Cornelius til en favorabel pris!
Vi har gjort det før, og nu er tiden kommet til igen at sikre sig brugte Cornelius fade til en favorabel pris.
Det bliver stadig sværere at skaffe Cornelius fade, men vi har fået en mulighed, og for at kunne holde prisen og fragten nede gælder det om at tage så stort antal som muligt hjem.
Derfor tilbyde vi alle vores kunder at bestille 19 liters brugte Cornelius fustager til en ganske favorabel pris.
Tilbuddet er betinget af at vi kan komme op på en mængde (minimum 100 stk) så vi retteligt kan få dem til en god pris, og ikke mindst spare på fragten.
Samt at du bestiller senest d. 19. februar! (Du har altså 1 uge)
Du kan forudbestille i Webshoppen, og priserne er som følger:
Pris ved 1 stk.
285,71 DKK
Pris ved 4 stk.
266,67 DKK
Pris ved 10 stk.
250,00 DKK

Forventet salgspris i butikken, (alt efter mængden vi kan få hjem) vil blive omkring kr. 350,00 vel at mærke efter d. 19. februar 2012
Du bestiller dem her: http://www.maltbazaren.dk/shop/cornelius-fad-brugt-886p.html 

Bedste Bryghilsner,
Teamet bag Maltbazaren
Skriv til os på: info@maltbazaren.dk
Ring til os på: +45 8888 5983
Eller kig forbi, vi har åbent alle hverdage fra kl. 14.00 til 18.00
Krondalvej 9C
2610 Rødovre
Webshop: www.maltbazaren.dk/shop

Jeg bare videreformidler e-posten, så alle spørsmål rettes direkte til Maltbazaren. Jeg vet kun det som står i e-posten.

janh
 
Vær obs på at det selges en del brukte fat som er i nokså laber stand. Fatene kan være bulket og oppskrapet, gummien i dårlig forfatning og sverter av når du tar i den, pakninger dårlige osv.

Han sier ingen ting om hvilken tilstand de er i, så vidt jeg kan se.
Billig ja, men det er ikke så morsomt å motta gammelt skrap!
(jeg vet ikke om det gjelder disse!)
 
Tilbake
Topp