Koblingskjema mellom PID og Kyotto effekt regulator

Kom visst to bilder der, forsøkte å snu det utan hell, skulle ha med eit par spørsmål til vidarekomne i elektronikk. Kan det gå som eg har tegnet opp? Tenker på å ha ein bryter som kjøyrer PID i pos. 1 og effekt regulator i pos 2 (For koking) Spørsmål 1: Må eg bryte noko på ut sida av SSR (1 eller 2) når eg ikkje bruker PID (pos.2 som då har kontakt berre på 3)? Spørsmål 2: kan man sette effekt regulatoren mellom SSR 2 og element (så man får effektregulering også i PID pos.)?
 
Sånn ha vi det.. effekt kan reguleres når PID brukes.
Settes PID til feks. 120 grader så er PIDen ute av bildet og effekt regulator så styrer..

Edit. glemte en bryter..

123.jpg
 
Sist redigert:
Sånn ha vi det.. effekt kan reguleres når PID brukes.
Settes PID til feks. 120 grader så er PIDen ute av bildet og effekt regulator så styrer..

Vil du ha en bryter så sett den mellom 1 og 2 på kyotto,men blir det samme som å sette potmeteret til 100%


Vis vedlegget 29659
Heilt nybegynner på dette (holder på å bygge :) ) Tenkte eg skulle ha det så enkelt at eg berre vende ein bryter over når eg skulle koke, altså vende frå PID til manuell koking, må man inn i menyen for å sette på 120 gr.?
 
Nei.. 2-3 trykk på PIDen så er den satt til noen over koke temp..Uansett så skal du forandre PIDen under meskingen,fra meske temp til utmesk..er 0 stress..
 
Nei.. 2-3 trykk på PIDen så er den satt til noen over koke temp..Uansett så skal du forandre PIDen under meskingen,fra meske temp til utmesk..er 0 stress..
Ok skjønner, då er det jo enkelt, går for den eg då :), men eg trudde bryteren skulle vere mellom 8 og 3, men går vel for det samme det då kanskje?
 
Det er det samme..bare du bryter en av lederene.

Husk at SSRen vil slippe gjennom litt strøm selv når den er av,du klarer å måle det men det er normalt,så ikke tenk på en SSR som er 100% av bryter,ta alltid hovedstrømmen når du jobber på koblinger..

Legg til en hovedbryter på L1/L2 beste er å bryte begge lederene..

..
 
Det er det samme..bare du bryter en av lederene.

Husk at SSRen vil slippe gjennom litt strøm selv når den er av,du klarer å måle det men det er normalt,så ikke tenk på en SSR som er 100% av bryter,ta alltid hovedstrømmen når du jobber på koblinger..

Legg til en hovedbryter på L1/L2 beste er å bryte begge lederene..

..
Ok, skal ha 4stk. 16A kurser inn på skapet (1 kurs for kvart element)
kan sjølvsagt greie meg med 3 kurser, men då må eg ha tunga beint i munnen og kjøyre berre tre element i slengen :)
Så då skal eg ha ein bryter og lys (2polig) for kvar inn kurs.

Bryggeriet mitt skal bestå av HLT tank og mesketank med herms, begge tanker er gamle varmvatntanker.

HLT er ein ca 100L tank med 2 stk. 3 Kw element, tenkte det slik at kjører PID på eine elementet og manuelt på/av det andre, eller kanskje eg skal kjøyre begge på PID? Kan også fyre med gass i tilegg om det går for seint.

MLT er ca. 115L jevnt med toppen, denne er dobbel med ca 2 - 3 cm mellomrom, tenkte å kjøyre kjøling mellom, maltrøret er også ein tank som eg splitta og sveiste ihop så den går ned i, med ca. 1cm. klaring, ca. 80L med 2mm hullrist i botnen.
Har eit 8 ft. (vel 240 cm langt) 3 kw element som eg har kveila ned i botnen, det er dette eg vil ha den etterspurte el.tegninga på.

Herms har eg laga av eit rustfritt rør på 20 cm. x 48 cm. og kveila eit 12 M langt 12mm kobberrør ned rundt eit 4,2 kw (3 x 1,4kw) som står i center på røret, skal bruke berre to av sløyfene på elementet (2,8 kw) sidan eg har berre 16A kurs, regner med det er tilstrekkeleg med varme?
Har også laget kjøling på denne, sånn at når ein er ferdig å koke så skrur eg av elementet og kjøyrer kaldevatn gjennom.
Styrer dette med PID også, har ein Kyotto til som eg kan bruke her, men er det nokon vits i skal tru?
Skal sirkulere med ei magnet Kina pumpe som er innkjøpt til dette, temp føleren sitter i toppen på utløpet av hermsen.
Takker for hjelp så langt, er der noken som har innvendinga til dette, eller har gode råd, er heilt grønn på dette, så gode innspel er eg svært takksam for å få.

Så til slutt har eg lurt på kvifor mange bruker ein eigen tredje koketank til mesken, kva fordel har det?
 
Kom visst to bilder der, forsøkte å snu det utan hell, skulle ha med eit par spørsmål til vidarekomne i elektronikk. Kan det gå som eg har tegnet opp? Tenker på å ha ein bryter som kjøyrer PID i pos. 1 og effekt regulator i pos 2 (For koking) Spørsmål 1: Må eg bryte noko på ut sida av SSR (1 eller 2) når eg ikkje bruker PID (pos.2 som då har kontakt berre på 3)? Spørsmål 2: kan man sette effekt regulatoren mellom SSR 2 og element (så man får effektregulering også i PID pos.)?
Det vil fungere meget bra. Fordelen med dette er at strømmen kun kjøres gjennom ett ssr, og ikke to i serie. De utvikler jo litt varme.
 
Dette er den første tegningen, og jeg ser du har modifisert den etterpå, men velger du her mellom å koble 220v sammen i en posisjon, og 12v i den neste på samme bryter?
Ut av PID kommer jo kun styrestrøm
Skjønner at det kan gå, men er det anbefalt?
Så lenge det er adskilte elementer på bryteren så er det ingen fare.
 
3d9a7b5a0d307922e114932e7467a789.jpg

Bildet under vil kutte strømmen på PID når du bruker pot, men det kan jo lett fikses.
På den annen side er det jo da tydelig hva som er koblet inn
Fordelen med å ha PID på er at du fremdeles kan bruke den som thermometer
3a9728a87e78d658e5de93f148f7e7c3.jpg
Den vil jo ikke kutte strømmen til pid. Den vil jo ha spenning inn på 9 og 10 hele tiden.
 
Man kan også velge å ha to separate brytere. En mellom pid og ssr, og en i serie med kyotto ssr. Da må man selv passe på hva man bruker.
 
Takker for svar og anbefalinger, veldig greit å diskutere forskjellige løysinger, lærer jo av alt.
TazzaT du skreiv om nokre fordeler (trur det hadde noke med steg mesking å gjer) som eg tenkte eg skulle sjå på litt seinare, men den vart sletta, kan du legge den ut igjen?
 
Tilbake
Topp