• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Komplett bryggeri 50l selges ink magnetrører valsemølle termostat 200lmesketank

Se bilde. Selges samlet eller enkeltvis. Må hentes i ugleveien 9 på tåsen i Oslo Ila de kommende to uker.
200l mesketank, magnetrører m ehrlenmeyerkolbe, 5corneliusfat, 50l kjele i rustfritt stål med rørføringer kraner og
Isolasjon, termostat til fryser (optimal lagerbrygging) , varmeelement 3stk grilltennere, crankdenstein valsemølle m to valser pluss pluss.
Priser etter avtale, mellom halv pris og 2/3 av nypris.
41106339 for spørsmål
Ivar
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    817,2 KB · Sett: 1.700
  • image.jpg
    image.jpg
    904,6 KB · Sett: 1.717
  • image.jpg
    image.jpg
    825,3 KB · Sett: 1.673
  • image.jpg
    image.jpg
    974,5 KB · Sett: 1.745
  • image.jpg
    image.jpg
    802,9 KB · Sett: 1.682
Er interessert i valsemølla, kokekjelen og Kjøleboksen. Dersom fatene skulle være ledig er jeg også interssert i disse.

mvh
Ole-A
 
500 for fatene. Oyroy har førsterett på de, hvor mange tar du? Det er vel 4 20l og ett 9l. Magnetrører 1000kr og kolbe 400. Tar du også de?
Kjøleboksen og valsemølla kan du få ole a, 1500 for boksen og 1000 for mølla (ubrukt)
For kjelen må jeg nesten ha et godt bud for å selge enkeltvis, blir liksom ikke så mye til bryggeri å selge samlet når den har gått. 2000 siden den er med både kraner og termometer og varmekappe. Så det er sagt så har jeg ved et tilfelle hatt en lekkasje ved den ene kranen som ble fikset med noe kobbersveis, har fungert utmerket til 7-8 brygg etter dette. Let me know. Det skal vel fremgå av tråden her de dealer som blir gjort etter det jeg forstår.
 
Ivar M. skrev:
500 for fatene. Oyroy har førsterett på de, hvor mange tar du? Det er vel 4 20l og ett 9l. Magnetrører 1000kr og kolbe 400. Tar du også de?

500 for fat er litt mye. Får jo for 490 fra Rutof, og da er de med nye lokk osv, så står over.
400 for kolben er mer enn hva den koster ny på bryggselv, og 1000 for magnetrøreren var også litt stivt.

Noen andre kan ta det :)
 
Tolker dette dithen at Oroy trekker sin interesse.
Jeg byr 400,- for 9 litersfatet med forbehold om at den har overtrykksventil.
Kan hente.
 
Ok. skjønner at det har blitt mer konkurranse og lavere priser på en del siden jeg kjøpte inn!
Fatene har overtrykksventil. 9litersfat solgt for 400. Send sms eller ring 41106339 for å avtale henting. Jeg har visst bare tre
Store corneliusfat, beklager. Selges for 350 pr stk om du kjøper de samlet oberstbrau? Ellers justerer jeg pris så magnetrører og kolbe selges for 1000 samlet. Kjølebagen er en coleman extreme med kuleventil og strømpe i bunn for siling.
 
Rammes man forresten av alkoholloven hvis man selger brukte fat med øl på?  :eek:
 
Betyr det at mølla ikke er solg? Jeg kan være interessert i den også. Hvilket merke er det?
 
Kolben er 500ml og magnetrøreren fungerer meget bra! Interessert? Blir litt av noen startere med det her utstyret :)
 
Tror du glemte en null nå Ivar. Skal vel være 5000ml, eller 5 liter. Ser hvertfall sånn ut på bildet.
 
Mølla solgt.
Kjele 50liter i rustfritt stål og perforert bunn, to kraner og termometer samt høyisolert varmekappe fra Biltema
Fortsatt til salgs kr 1800
Kjølebag coleman extreme 200l med bazookafilter og gjennomføring med kuleventil fortsatt til salgs kr 1300.
Termostat conrad til salgs kr 500
Co2 flaske med regulator selges kr 500. Regulator at liten skade men virker utmerket.
I tillegg diverse utstyr som heverter slanger etc
 
Hei.

Kan være interessert i den kjøleboksen. Må sjekke fraktkostnader. Har du vitale mål?

Den er 200 qt?
 
Hvor stor er CO₂ flasken, og hva slags regulator er det?
Er den 2kg eller større så tar jeg den.

Har du noen slanger/koblinger/kraner å selge også?
Driver og samler sammen deler til et tappeanlegg.

Er i Oslo på jobb i morgen. Kan hente da.
 
Tilbake
Topp