• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Komplett ølbryggingsutstyr selges (solgt)

Jeg skal snart flytte og selger derfor komplett ølbryggingsutstyr. Ølutstyret består av:

• Coleman Extreme kjøleboks med bazooka screen og tappekran
• 30 liters kjele fra MoreBeer med tapperkran, pick up tube og termometerinngang
• Frittstående elektrisk plate fra Kervel (denne er helt rå og har ingen problem med å få en full kjele til å koke)
• Spiralkjøler i kobber fra Lillestrøm Vin og Bar
• Barley Crusher matmølle
• To 25 liters gjæringsbøter i plast, en 3 gallon gjæringsbøte i glass, to erlendmeyerkolber (to og en liter)
• Bordstående kapselpåsetter
• Masse ekstradeler og små ting som ekstra bazooka screen, slanger, korker, stoppere, forskjellige gummiringer, termometer, tapperkraner, stor aliminiumsgrytte osv.
• Masse Star san og PBW til rengjøringen
• Mange svært gode bøker om brygging, blant annet Designing great beers, Radical brewing, Brewing classic styles og New brewing lager beers ++

Jeg ønsker å selge alt samlet, mer er usikker på hva det er verdt så kom med bud. Hvis det er interresse for det så selger jeg også ett hybelkjøleskap med Universal-Thermostat UT 100 og en vakuumpakkemaskin med tilhørende poser (perfekt for å repakke humle, men også til mat).

Jeg vil egentlig ikke oppgi noen minimuspris for utstyret, fordi jeg er så usikker på hva der er verdt. Men siden forumreglene krever det har jeg valgt å sette minimumsprisen til 4500,- Om noen har innspill på prisen, så kommenter den gjerne (men spesifiserer da at det ikke er bud dersom det ikke da er ett bud). Hvis noen kommer med ett bud som jeg syns er rettferdig så avklares salg kjapt, dette er ikke en auksjon. Interesserte bes svare på innlegget, men send gjerne en melding til meg også hvis du ønsker rask avklaring (45 40 48 07). Om melding sendes bør dette fremkomme i svaret på forumet, slik at salget blir ryddig dersom flere er interessert.    

Utstyret må hentes i Oslo.
Kay Lægraid Iversen

_____________________

Redigert 15. april: Lagt inn minimumspris og endret budarena fra tekstmelding til foruminnlegg
 

Vedlegg

  • DSCF0715.JPG
    681,6 KB · Sett: 916
Lægraid skrev:
Resterende Ølbryggingsutstyr solgt.

Synd du må gi opp bryggingen for en stund. Men grattis med salget :skitbra:

Håper du kjøper deg nytt utstyr når du har plass til å brygge. kanskje Speidel  ;D
 
Tilbake
Topp