Komplett tappeanlegg

J

Jan Morten

Det er veldig billig må jeg si, $115 for tappetårn med kran, slanger, fatkobling, CO2-flaske, samt trykkregulator. Til denne prisen får du i Norge bare én av delene (med unntak av slangene).

Men... CO2-flasken får du ikke fyllt i Norge, trykkregulatoren kan ikke brukes på norsk CO2-flaske, og fatkoblingen nytter lite her. Da sitter du igjen med tappetårn med kran og slanger, fremdeles til en grei pris forøvrig.

Jeg tror at du da heller kan se på enkeltdelene på samme nettside. For $112 får du f eks et tappetårn med to tappekraner. Bare husk at det koster en del med frakt, moms og tollbehandling når man skal jamføre prisene med det som er tilgjengelig i Norge og EU.
 
Hmm er det ikke typisk at standarder MÅ variere slik at vi stakkarer må plages litt?
Men det er jo som du sier, flere rimelige alternativ på disse sidene da :ilike:

Leker litt med tanken på en øl-pumpe av god engelsk kvalitet også... Men der er IKKE dollares lav haha.

Inport / toll og moms vet jeg endel om ;) som radioamatør inporterer jeg mye utstyr fra "ower there" siden det da blir ca ½ pris i forhold til her
på bjerget (inkludert moms & frakt)

Somsagt ender jeg vel opp med en Kegerator...  :laugh:
 
skal man ha wunderbar, eller andre systemer til partykegs så gå på tysk ebay, der selges det nytt for halve prisen, og ennå lavere brukt.
 
Tilbake
Topp