• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

koniske gjærtanker 30 liter, 60 liter og 100 liter

Rutof

 
Fått flere henvendelser på rustfrie koniske tanker. Skal nå bestille 2 stk til min fetter. Vist det er flere som er intressert så kann vi få prisen ned.

Prisen idag er.

30liter 560$
60 liter 590 $
100 liter 740 $


Prisen er levert Oslo og bergen.

Sender bilder, tegninger og brosjyre til de som er intressert.
 
Hei,
høres ut som ett glimrende tiltak!

Jeg strekker hånda i været og er interessert i en 100liter.
Ser at litt hva prisen kommer på før jeg sier 100% sikkert.
 
O yes.... jeg er med!
Mest aktuelt med 2 60 liter...
Men er d mulig å se hvordan de ser ut før man sier endelig ja?

Mail: ole.haagensen@hedmark.org
 
Odland skrev:
Hvilket merke er dette?

Disse produserer for andre. Leverer til mange amrekanske bedrifter. Har sjekket opp referansene deres. Fikk bare skryt. Derfor bestilte jeg derfra. Følte meg trygg på de.

Kan jo kalle de odland supersonic konisk :)
 
Hvordan får man montert på kjøling/temperaturkontroll på disse..?
Ev. kan de bestilles med?
Fint med koniske gjæringskar, men man må jo ha kontroll på tempen også!
 
Ligger ut bilder og tegninger her.

Bruker kjøleskap/ kjølerom til kjøling. Kan også leveres med kjølekape. Da annen pris.

Sender mer info på mail til de som ønsker det.
 
Liger ut det jeg har med meg på padda :) kan gjøre forandringer/spesielle ønsker på tankene. Etter kundens sier fabrikken

e3uny6ap.jpg

3ura2u5e.jpg

2a2upudu.jpg

sage6y4y.jpg
 
Jeg er innteresert i en 60 liter.
Hvordan ordnes dette felleskjøpet?
Jeg har fra før en stout tank and kettles, som er kinaprodusert. Den har ikke samme geniale lokk, men sveisene på den ser bedre ut, de er faktisk usynelig for det blotte øye... :)
 
Da jeg bestilte betalte jeg inn 20% når jeg bestilte. 14 dager etterpå var den ferdig. Da betakte jeg resten og den var på vei noen dager etter.

Når jeg vet hvor mange som er intressert. Så spør jeg om bedre pris. Når vi er fornōyd med prisen. Må de som vil ha betale 20%  inn til fabrikk. Betalles samlet inn
 
Er også interessert i 1 eller 2x 60L, evt 100L, kommer litt ann på målene. hadde også vært knall med mulighet for montering av digital temp sensor.
Har du sjekket hvilket trykk tankene tåler med tanke på å bruke til lagring/karbonering.



Atle@lyngmoveien.com
 
Tilbake
Topp