Korker med din logo/navn på

Hei.

Vurderer å gå til anskaffelse av en trykkemaskin som forsåvidt burde klare å trykke øl-korker ganske greit. Fra 1-farge til "fotokvalitet".

Er det interesse for øl-korker med trykk i fra mindre kvanta f.eks. 50-100stk og oppover? Og hva syns man i såfall er fornuftig pris for slikt?
Jeg vet man kan få gjort slikt et sted, men minstekvanta er 1000 eller 2000 korker (husker ikke helt)..

Har prøvetrykte korker som jeg kan sende bilde av om 2-3 uker tenker jeg.

Ray
 
Hei!

Jeg kan være interesert i noe slikt.
Stilig med ølkork og egen logo. :skitbra:
Pris er vanskelig å vite noe om men blir det dyrere enn 1kr korken tror jeg det blir lite aktuelt.
Har ingen ide om hvor manuelt man må gjøre dette.
Lykke til :)


Brede
 
Hei,

Dette hørtes jo veldig kult ut.

Jeg er også interessert, avhengig av pris og slikt.  Relativt små kvanta, jeg tipper 250 stykker i slengen eller noe sånt er passe, men igjen litt avhengig av hvor mye prisen avhenger av volum.
 
Interessant for min del også, det er jo korken som er vanskeligst å få gjort 'som de proffe gjør' og det ville virkelig puttet prikken over 'i'-en!  :skitbra:

For å flaske brygg utover det som passer i corneliusfat kunne jeg godt tenkt meg 200 korker eller noe deromkring.

OBS! (bare for å være riktig tidsnok ;) ) De som kommer til å bruke slike korker må huske at de ikke kan levere flasker med slike korker i NM og Juleølkonkurransen! Så hvis man reserverer 4-7 flasker til flaskekonkurransen i NM eller JØ så bør man korke disse med anonyme korker uten logo.
 
Det er veldig sant, det Ed sier. Vi har vært litt slepphendte på det med tusjmerker osv på korker, men nå i forbedømmingen var det et øl som ble gjenkjent av to av dommerne på bakgrunn av merker på en kork. Vi lot nåde gå for rett den gangen, da dommerne selv meldte ifra og jeg følte meg sikker på at de ville dømme korrekt, men neste gang kommer vi til å være strenge på dette.

Det er bare å vaske med litt aceton, så forsvinner all tusj.

Ingen gjenkjennbare korker, vær så snill!!!!  >:D
 
Blir enda mer gøy å gi bort noen flasker hjemmebrygg når de er skikkelig merket. Det er vimpelen på flaggstanga vår som har stått modell, og den går igjen også på etikettene.
Lauvås kapsel.jpg
 
Jeg bestilte et godt gammeldags stempel med bryggerilogoen min fra Tyskland http://www.avie-art.de/persoenliche...nd/stempel-rund-20mm-nach-ihrer-vorlage?c=264
8c2520c6ee0c681a09f878999176c29f.jpg


Jeg betalte 32 EUR. Tror det var uten blekk og blekkpute. De kommuniserer helst (kun?) på tysk, så skoletysken må frem eller bruk google translate.
 
Tilbake
Topp