• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Kraftig(10-280 L/min)230v IWAKI magnet pumpe

Ønsker å bytte denne inn I 1-2 stk 230v chugger/march/iwaki pumper på over 20liter I min,center inlet og stainless steel hus.

Den har muligheten til å regulere hastigeten og kan regulere ifra 10-280liter I minuttet. (litt usikker på om det er direkte eller om man må tilkoble en Frekvens omformer i tillegg, hastighets regulerings "knotten" er ihverfrall på motor huset)Man kan evt regulerer med å strupe utløpet på pumpen med en håndventil.Så dette er en meget kraftig sak. flensene er til å skru av, det er 1 1/2tom gjenger.
Den er lite brukt og fungerte når den ble demontert, ikke testet etter dette. Jeg har ikke fått avklart hva den er blitt brukt til, men regner med det ikke er noe en god skrubb ikke fikser. Den tåler tørrkjøring og har magnetdrift, så det er ingen mulighet for lekasje mellom pumpehus og det elektriske.

Den har stått og støvet ned I ganske mange år nå, velger nå å kvitte meg med den da prosjektet den var tiltengt nå er skrinlagt.
Vil helst unngå og sende da denne veier endel kg. Den befinner seg I Skien.

Ny pris er ca 10 000kr.
Ønsker først å fremst å bytte men kommer det inn et bud som dekker mine kjøp selger jeg den.

IWAKI pumpe.jpg 20151204_210519.jpg 20151204_210622.jpg 20151204_210704.jpg 20151204_210714.jpg
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp