Kraner til Sodastream

Ja finnes det som jeg har oversett. Soda/Aga patroner er et godt alternativ men det skulle vert mulighet for stenging av gassen, dumt med lakasje på disse, blir jo fort tomme.
 
Det var akkurat en slik, eller denne var faktisk bedre med tanke på at du bestemmer når gassen skal utløses i tillegg.
Da er det bare å finne rett utgave eller la våre pushere ta den inn til Norge.
 
Kjøpte fra nettstedet, de har både EU og amerikansk standard, rask shipping og er under momsgrensen.
Usikker på om den funker med AGA, har bare prøvd sodastream.
 
Kjøpte fra nettstedet, de har både EU og amerikansk standard, rask shipping og er under momsgrensen.
Usikker på om den funker med AGA, har bare prøvd sodastream.

Ble kanskje litt mye men... nye Sodastream 425 gr. og AGA passer om hverandre så hvis du har nr. på de du kjøpte hadde det vert greit, sånn for å få rette på første forsøk. :)
 
Du har vel tre valg der, for new zeland, amerika CGA 320 output og euro/uk/Asia etc.
Det er den for EU/uk/Asia jeg kjøpte.
 
Mine to som jeg kjøpte fra Ebay passet rett på. Regner med at det som blir solgt i Norge er DIN477 og ikke CGA320
 
(with DIN477 / JIS m22-14 / W21.8-14 / .860" x 1/14 nut - covers UK, Europe and Asia) er jo grei, men det var andre enden som fikke meg usikker, der er det bl.a. 10x1mm gjenger som overhodet ikke passer Sodastream.
Men jeg har bestilt som er spesifisert Dagens Sodastream mens det var en annen type sodastream jeg fikk forrige gang som tydeligvis var for noen år siden :)
 
Tilbake
Topp